EBM teklif yaklasimi nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
194.775
Çözümler
15
Tepkime puanı
1
Puan
38
Web sitesi
forumsitesi.com.tr

EBM teklif yaklaşımı nedir?​

Hedef EBM teklifi, olabildiğince çok dönüşüm (müşteri işlemi) elde etmenizi sağlayacak teklifler belirleyen bir Akıllı Teklif stratejisidir. Hedef EBM (işlem başına maliyet hedefi) teklif stratejisini oluşturduğunuzda her dönüşüm için ödemek istediğiniz ortalama maliyeti belirlersiniz.

Hedef Roas kaç olmalı?​

Hedef ROAS teklifini kullanmak için çoğu kampanya türünün son 30 günde en az 15 dönüşüm elde etmiş olması gerekir.
Edinme başına maliyet nedir?
Google Reklamları ve diğer ücretli medya kanallarında bilindiği ve belirtildiği gibi Edinme Başına Maliyet (EDM); satış başına maliyet veya dönüşüm başına maliyet anlamına gelir. Bu maliyet size online reklam satışlarınızdan ne kadar dönüşüm elde ettiğinizi gösterir.
Ortalama EBM nedir?
Reklamın sağladığı bir dönüşüm için ücretlendirildiğiniz ortalama tutardır. Ortalama işlem başına maliyet (EBM – Edinme başına maliyet), toplam dönüşüm maliyetinin toplam dönüşüm sayısına bölünmesiyle hesaplanır.

EBM nedir Youtube?​

Hedef EBM: Bir dönüşüm için ödemek istediğiniz ortalama tutarı siz belirlersiniz. Sonrasında Display & Video 360, tekliflerinizi hedeflediğiniz edinme başına maliyetle mümkün olduğunca fazla dönüşüm sağlayacak şekilde otomatik olarak ayarlar.

Dönüşüm başına maliyet nedir?​

Dönüşüm başına maliyet (“Maliyet / dönş.”), her bir dönüşümün ortalama maliyetini gösterir. Toplam maliyetin “Dönüşümler” sütunundaki sayıya bölünmesiyle hesaplanır. Bu hesaplama yalnızca uygun etkileşimler için geçerlidir (reklam tıklamaları veya video reklam görüntülemeleri gibi).
Bgbm ne demek?
BGBM, “1000 gösterim başına maliyet” anlamına gelir. BGBM reklam kampanyaları yürüten reklamverenler istedikleri ücreti yayınlanan 1000 reklam başına ayarlar, reklamlarının gösterileceği reklam yerleşimlerini seçer ve reklamları her gösterildiğinde ücret öder.
TrueView for Action hedefi nedir?
TrueView for Action kampanyaları, video reklamlarınıza öne çıkan harekete geçirici mesajlar (CTA), başlık metni yer paylaşımları ve bitiş ekranı ekleyerek potansiyel müşteri ve dönüşüm sayısını artırmanıza yardımcı olur.
 
Geri
Üst