E-kayit yaptirdiktan sonra okula gitmeye gerek var mi?

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
264.936
Çözümler
3
Tepkime puanı
1
Puan
38

E-kayıt yaptırdıktan sonra okula gitmeye gerek var mı?​

Elektronik kaydı tercih etmeyen veya zorunlu nedenlerle elektronik kaydı yapılamayan öğrenciler yerleştiği yükseköğretim kurumuna başvuracaktır. E-kayıt yaptıran öğrencinin üniversiteye giderek bizzat kayıt yaptırmasına ise gerek yoktur. Bunlar için okula giderek bizzat kayıt yapmanız gerekmektedir.

E-Devlet elektronik kayıt nasıl yapılır?​

E-Devlet elektronik kayıt nasıl yapılır?
www.turkiye.gov.tr adresi üzerinden e-Devlet şifreniz ile giriş yaptıktan sonra, sitede bulunan arama kutucuğuna üniversite ‘e-Kayıt’ yazarak kayıt işlem sayfasına erişebilirsiniz. Kayıt işlemlerini gerçekleştirmek için kişisel bilgilerinizin e-posta veya telefon numarası ile onaylanmış olmalıdır.

Üniversite kayıtları için e-kayıt yeterli mi?​

Üniversite kayıtları için e-kayıt yeterli mi?
ÜNİVERSİTE E KAYIT YETERLİ Mİ? Elektronik kayıt zorunlu değildir ancak birebir başvuru ile asıl kayıt zorunludur. Yerleşen adaylar e-devlet şifreleri ile https://www.turkiye.gov.tr adresine giriş yaparak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı bölümünden kayıt işlemleri yapabileceklerdir.

E-kayıt yapmak zorunlu mu?​

Elektronik kayıt zorunlu değildir ancak birebir başvuru ile asıl kayıt zorunludur. Elektronik kayıtlar e-Devlet üzerinden alınıyor. YÖK’ün e-Devlet üzerinden sunduğu “turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit” adresi üzerinden üniversite e-kayıt işlemi gerçekleştirilir.

E kayıt yapınca ne olur?​

E kayıt yapınca ne olur?
Kayıt işlemini elektronik ortamda yapan öğrenciler elektronik kayıt ekranında veya üniversitenin web sitesinde duyurduğu tarihlerde ders kaydına gelecekler ve duyuruda belirtilen belgeleri sunmaları ve diğer şartları sağlamaları durumunda ders kaydı yapabileceklerdir.

E-devlet ikinci üniversite kayıt nasıl yapılır?​

E-devlet ikinci üniversite kayıt nasıl yapılır?
E-devlet üniversite kaydı nasıl yapılır? 2- Açılan sayfaya TC kimlik numarası ve şifre ile giriş yapın. 3- ‘E-hizmetler’ bölümü altında yer alan ‘Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’ başlığı altında açılacak ‘Üniversite E-Kayıt’ seçeneğini tıklayarak kayıt işlemini gerçekleştirilebilir.

Elektronik kayıt için belge gerekli mi?​

Üniversitenize belge getirmem gerekiyor mu? E-Devlet’ten kayıt yaptıran öğrencilerin kayıt için Üniversitemize gelmelerine ve herhangi bir belge getirmelerine gerek yoktur.
 
E-kayıt yaptırdıktan sonra okula gitmeye gerek var mı sorusuna detaylı cevap vermek gerekirse, elektronik kayıt tercih etmeyen veya zorunlu nedenlerle elektronik kayıt yapılamayan öğrencilerin yerleştikleri yükseköğretim kurumuna bizzat başvurmaları gerekmektedir. Eğer e-kayıt yaptıran öğrenciyseniz, üniversiteye giderek kayıt yaptırmanıza gerek yoktur. Ancak birebir başvuru ile asıl kaydınızı gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

E-Devlet üzerinden elektronik kayıt nasıl yapılır sorusuna cevap olarak, www.turkiye.gov.tr adresine giderek e-Devlet şifrenizle giriş yapabilirsiniz. Ardından arama kutucuğuna üniversite 'e-Kayıt' yazarak kayıt işlem sayfasına erişebilir ve kaydınızı gerçekleştirebilirsiniz. Kayıt işlemleri için kişisel bilgilerinizin e-posta veya telefon numarası ile onaylanmış olması gerekmektedir.

Üniversite kayıtları için e-kayıt yeterli mi sorusunun cevabı, elektronik kaydın zorunlu olmadığı ancak asıl kaydın birebir başvuru ile yapılması gerektiğidir. Yerleşen adaylar e-devlet şifreleri ile www.turkiye.gov.tr adresine girerek Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı bölümünden kayıt işlemlerini yapabilirler.

E-kayıt yapmak zorunlu mu sorusuyla ilgili olarak, elektronik kayıt zorunlu olmamakla birlikte asıl kaydın birebir başvuru ile yapılması gerekmektedir. Elektronik kayıtlar e-Devlet üzerinden alınmakta olup YÖK'ün sunduğu turkiye.gov.tr/yok-universite-ekayit adresinden üniversite e-kayıt işlemleri gerçekleştirilebilir.

E-kayıt yapınca ne olur sorusuna ise, kayıt işlemini elektronik ortamda yapan öğrencilerin, duyurulan tarihlerde okula gelerek ders kaydını gerçekleştirebilecekleri belirtilmektedir. Ders kaydı için gerekli belgeleri sunmaları ve diğer şartları sağlamaları durumunda kayıtlarını tamamlayabilirler.

Son olarak, E-devlet üzerinden ikinci üniversite kaydı nasıl yapılır sorusuyla ilgili olarak, TC kimlik numaranız ve şifrenizle www.turkiye.gov.tr adresine giriş yapabilir, 'E-hizmetler' bölümünde bulunan 'Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı' altında açılan 'Üniversite E-Kayıt' seçeneğini tıklayarak kaydınızı gerçekleştirebilirsiniz. E-devlet'ten kayıt yaptıran öğrencilerin Üniversitelerine belge getirmelerine gerek olmayacaktır.
 
Geri
Üst