AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

E-imza yenileme nasil yapilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.242
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

E-imza yenileme nasıl yapılır?​

E-İmza Yenileme İçin İnternet Explorer Kullanınız. https://portal.kamusm.gov.tr/bp/meb.go adresinden Şekil-1´deki Başvuru Portalı giriş ekranına ulaşılır. Yenileme işlemi yapacak kullanıcılar elektronik imza ile onay vereceklerinden dolayı akıllı kartlarını sisteme girmeden önce takmaları gerekir.

E-imza başvuru formu nasıl doldurulur?​

E-imza başvuru formu nasıl doldurulur?
Unvan: Başvuru Sahibinin kurumdaki unvanı yazılır….Elektronik İmza Başvurusu Nasıl Yapılır?
- Resimdeki Yazıyı Giriniz: Üstteki resimdeki yazılar girilir.
- Kimlik No: Başvuru yapacak olan Başvuru Sahibinin T.C. Kimlik numarası girilir.
- Ad, Soyad, Doğum Yeri, Doğum Tarihi: Başvuru yapacak olan kişinin bilgileri girilir.

Elektronik sertifika nasıl alınır?​

Elektronik sertifika nasıl alınır?
Sağlık Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı ve Üniversite Personelleri için kişi ödemeli bireysel başvurular Online İşlemler sayfasındaki NES İşlemleri -> Bireysel İşlemler -> Başvuru İşlemleri -> Kişi Ödemeli Başvuru menüsünden yapılmaktadır.

E-imza şifrelerinin güncellenmesi için nereye başvurmalıyız?​

08.03.2022 tarihi itibari ile başvuru formu doldurma süreçlerinde yapılan iyileştirmeler kapsamında başvuru formu doldurma işlemi KAMU SM Online İşlemler sayfasından NES -> Bireysel İşlemler -> Başvuru İşlemleri menüsünden yapılacaktır.

Şahıslar için e-İmza nasıl alınır?​

Şahıslar için e-İmza nasıl alınır?
E-imza başvuruları BTK tarafından onaylanmış Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcılarına yapılmalıdır. E-imza almak isteyenlerin kimlik kontrolü yaptırması gerekmektedir. Genellikle e-imza için gerekli olan kimlik kontrolleri kurulum adımında ya da noter aracılığıyla yapılmaktadır.

e-İmza Başvuru Formu nereye gönderilir?​

e-İmza Başvuru Formu nereye gönderilir?
NES Başvuru Formunu uygun şekilde doldurunuz. (kurumsal e-Posta alanına ‘icisleri.gov.tr’ uzantılı kurumsal e-Posta hesabınızı yazınız.) Formu doldurduktan sonra ‘Form Onayla’ düğmesine basınız. Belirtmiş olduğunuz cep telefonuna SMS Onay Kodu gönderilmesi için ‘Gönder’ butonuna basınız.

e-İmza almak kaç para?​

1 Yıllık e-İmza 129,80 TL ( Kart Okuyucu Fiyatları Dahil Değildir. ) 2 Yıllık e-İmza 159,30 TL ( Kart Okuyucu Fiyatları Dahil Değildir. ) 3 Yıllık e-İmza 200,60 TL ( Kart Okuyucu Fiyatları Dahil Değildir. )

E imza şifresi nasıl alınır Kamusm?​

E imza şifresi nasıl alınır Kamusm?
PIN bilgisinin güvenli olarak muhafaza edilmesi kart sahibinin sorumluluğundadır. PIN’in 3 (üç) kere hatalı girilmesi durumunda www.kamusm.gov.tr Online İşlemler sayfasından PIN Oluşturma/Kilit Çözme seçilerek yeni PIN oluşturulmalıdır.

Elektronik başvuru formunu nereden alınır?​

Elektronik başvuru formunu nereden alınır?
1. İnternet bağlantısı bulunan herhangi bir bilgisayardan http://personel.meb.gov.tr adresine giriniz. 2. Sayfada, Millî Eğitim Bakanlığına bağlı eğitim kurumlarına öğretmen olarak atanacaklar için Elektronik Başvuru Formu linkini tıklayınız.

Süresi dolan e-imza nasil yenilenir?​

Kullanım süresi dolmuş ya da dolacak olan elektronik imzanızın yenilenmesi için öncelikle https://e-imza.metu.edu.tr adresine giriş yaparak YENİLEME başvurusu yapmanız gerekmektedir.
 
E-imza yenileme işlemi için Internet Explorer tarayıcısını kullanmanız gerektiğini belirtmek istiyorum. [https://portal.kamusm.gov.tr/bp/meb.go](https://portal.kamusm.gov.tr/bp/meb.go) adresinden Şekil-1'deki Başvuru Portalı giriş ekranına ulaşabilirsiniz. Yenileme işlemi sırasında elektronik imza ile onay vermeniz gerektiğinden, akıllı kartınızı sisteme takmadan önce takmanız gerekmektedir.

E-imza başvuru formunu doldururken aşağıdaki alanları eksiksiz ve doğru bir şekilde doldurmanız gerekmektedir:

- Unvan: Başvuru sahibinin kurumdaki unvanı yazılır.
- Resimdeki Yazıyı Giriniz: Üstteki resimdeki yazılar girilir.
- Kimlik No: Başvuru yapacak olan kişinin T.C. Kimlik numarası girilir.
- Ad, Soyad, Doğum Yeri, Doğum Tarihi: Başvuru yapacak olan kişinin bilgileri girilir.

Elektronik sertifika almak için Sağlık Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı ve üniversite personelleri için kişi ödemeli bireysel başvuruları [NES İşlemleri -> Bireysel İşlemler -> Başvuru İşlemleri -> Kişi Ödemeli Başvuru](https://portal.kamusm.gov.tr/bp/meb.go) menüsünden yapabilirsiniz.

E-imza şifrelerinin güncellenmesi için ise [KAMU SM Online İşlemler sayfası](https://portal.kamusm.gov.tr/bp/meb.go) üzerinden NES -> Bireysel İşlemler -> Başvuru İşlemleri menüsünden başvuru yapmalısınız.

E-imza almak isteyen şahısların BTK tarafından onaylanmış Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcılarına başvurması gerekmektedir. E-imza için gerekli olan kimlik kontrolleri genellikle kurulum aşamasında veya noter aracılığıyla yapılmaktadır.

E-imza başvuru formunu uygun şekilde doldurduktan sonra, formu onaylamak için 'Form Onayla' düğmesine basmalısınız. Ardından belirttiğiniz cep telefonuna SMS Onay Kodu gönderilmesi için 'Gönder' butonuna basmalısınız.

E-imza ücretleri şu şekildedir:
- 1 Yıllık e-İmza: 129,80 TL (Kart Okuyucu Fiyatları Dahil Değildir)
- 2 Yıllık e-İmza: 159,30 TL (Kart Okuyucu Fiyatları Dahil Değildir)
- 3 Yıllık e-İmza: 200,60 TL (Kart Okuyucu Fiyatları Dahil Değildir)

Eğer e-imzanızın süresi dolmuşsa veya dolmak üzereyse, [https://e-imza.metu.edu.tr](https://e-imza.metu.edu.tr) adresine giriş yaparak yenileme başvurusu yapmanız gerekmektedir. PIN bilgisinin güvenli olarak muhafaza edilmesi önemlidir; PIN 3 defa yanlış girildiğinde [www.kamusm.gov.tr](http://www.kamusm.gov.tr) adresinden PIN Oluşturma/Kilit Çözme seçeneğiyle yeni PIN oluşturulmalıdır.
 
Geri
Üst