E-imza basvuru formu nasil doldurulur?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
209.989
Çözümler
15
Tepkime puanı
1
Puan
38
Web sitesi
forumsitesi.com.tr

E-imza başvuru formu nasıl doldurulur?​

Unvan: Başvuru Sahibinin kurumdaki unvanı yazılır….Elektronik İmza Başvurusu Nasıl Yapılır?
- Resimdeki Yazıyı Giriniz: Üstteki resimdeki yazılar girilir.
- Kimlik No: Başvuru yapacak olan Başvuru Sahibinin T.C. Kimlik numarası girilir.
- Ad, Soyad, Doğum Yeri, Doğum Tarihi: Başvuru yapacak olan kişinin bilgileri girilir.
Nitelikli elektronik sertifika başvurusu nasıl yapılır?
Sağlık Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı ve Üniversite Personelleri için kişi ödemeli bireysel başvurular Online İşlemler sayfasındaki NES İşlemleri -> Bireysel İşlemler -> Başvuru İşlemleri -> Kişi Ödemeli Başvuru menüsünden yapılmaktadır.
E-imza Başvuru Formu nereye gönderilir?
NES Başvuru Formunu uygun şekilde doldurunuz. (kurumsal e-Posta alanına ‘icisleri.gov.tr’ uzantılı kurumsal e-Posta hesabınızı yazınız.) Formu doldurduktan sonra ‘Form Onayla’ düğmesine basınız. Belirtmiş olduğunuz cep telefonuna SMS Onay Kodu gönderilmesi için ‘Gönder’ butonuna basınız.

E-imza yenileme başvurusu nasıl yapılır?​

E-İmza Yenileme İçin İnternet Explorer Kullanınız. https://portal.kamusm.gov.tr/bp/meb.go adresinden Şekil-1´deki Başvuru Portalı giriş ekranına ulaşılır. Yenileme işlemi yapacak kullanıcılar elektronik imza ile onay vereceklerinden dolayı akıllı kartlarını sisteme girmeden önce takmaları gerekir.
Şahıslar için e-imza nasıl alınır?
E-imza almak için yetkili Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcı’lara (ESHS) başvuruda bulunmak gerekir. Gerekli olan Nitelikli Elektronik Sertifikalar için başvurulacak bu hizmet sağlayıcılar, 5070 Sayılı Elektronik İmza Kanunu uyarınca Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’na bildirim yapmış durumda olmalıdır.
Nitelikli elektronik sertifika kaç günde gelir?
Gönderiniz anlaşmalı kurye firması ile 15 gün içinde tarafınıza ulaştırılacaktır.

Kamu SM e-imza nasıl alınır?​

Süresi dolan e imza nasıl yenilenir?
Kullanım süresi dolmuş ya da dolacak olan elektronik imzanızın yenilenmesi için öncelikle https://e-imza.metu.edu.tr adresine giriş yaparak YENİLEME başvurusu yapmanız gerekmektedir.
Elektronik başvuru belgesi nedir?
e-Başvuru Sistemi Devreye Alındı e-başvuru sistemi vatandaşlarımıza başvurusu ile ilgili belgeleri sistem üzerinden elektronik ortamda da gönderme imkânı sunmaktadır. Bu sayede her hizmetlerin hem başvurusu hem de sonuçlandırılması elektronik ortamda gerçekleştirilebilecek.
 
Geri
Üst