Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Donusturulmus sinif hangi alanda kullanilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.241
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Dönüştürülmüş sınıf hangi alanda kullanılır?​

Dolayısıyla dönüştürülmüş sınıf yaklaşımı, kullanılan çevrimiçi araçlar sayesinde dersi sınıf dışına da taşıyarak, öğrenen için daha zengin ve esnek bir öğrenme çevresi yaratmaktadır. Harmanlanmış öğrenme, çevrimiçi öğrenme ve yüz yüze öğrenme etkinliklerinin en uygun şekilde bütünleştirilmesidir.

Ters yüz edilmiş sınıflar ne işe yarar?​

Ters yüz edilmiş sınıflar ne işe yarar?
Ters yüz sınıf en temel haliyle tanımlanırsa derste yapılan ders etkinliklerinin internet üzerinden yapılma- sı, evde yapılan ev ödevi uygulamalarının ise sınıfta yapılmasıdır. Çıkış noktası ise dersi dinlemek pasif bir işlem olup, öğrenci ders videoları ile kendi kendine dersi izleyip öğrenebileceği fikridir.

Blended eğitim ne demek?​

Blended Learnıng (Karma Eğitim) Nedir? Karma eğitim modeli, harmanlaşmış öğrenme olarak da bilinmektedir. Hibrit eğitim de denen karma eğitim modeli, online eğitim modelinin ve yüz yüze eğitim modelinin birlikte uygulanması anlamına gelmektedir.

Ters düz edilmiş öğrenme nedir?​

Ters düz edilmiş öğrenme nedir?
Ters yüz öğrenme (TYÖ), kısaca grup öğrenmesinden ziyade bireysel öğrenmeyi merkeze alan bir pedagojik yaklaşım olarak tanımlanabilir. Ters yüz öğrenme, öğretmenin hazırladığı videolarla sunularak, öğretmen-öğrenci arasında yüz yüze geçirilecek zamanın daha anlamlı ve zengin öğrenme oluşturmasını sağlamaktadır.

Ters yüz yaklaşımı nedir?​

Blending yöntemi nedir?​

Blending yöntemi nedir?
Blended (Harmanlanmış) Metodu Anlama Blended (Harmanlanmış) Metot, öğrenci merkezli öğretim ve öğretmen eşliğinde işlenen derslerin bir birleşimidir. Kursunuzun bu bölümünü, size en uygun zamanda ve istediğiniz her yerde yapabilirsiniz.

Ters düz eğitim Nedir?​

Ters yüz edilmiş öğrenme (flipped learning veya inverted learning), son birkaç yılın yükselişteki eğitim modelidir ve bugüne kadar daha çok ilk ve ortaöğretim basamaklarında uygulanmaktadır. Ters yüz edilmiş öğrenmenin amacı, ders konularının önceden kaydedilerek öğrencilere dijital ortamda sunulmasıdır.

Ters yüz öğrenme ortamı nedir?​

Ters yüz öğrenme ortamı nedir?
 
Dönüştürülmüş sınıf ve bununla ilişkili kavramlar hakkında oldukça detaylı bilgiler verilmiş. Dönüştürülmüş sınıf yaklaşımı, öğrenme sürecini geleneksel yöntemlerden farklı şekilde şekillendirerek öğrencilere daha zengin ve esnek bir öğrenme deneyimi sunmayı amaçlar. Harmanlanmış öğrenme, çevrimiçi öğrenme ve yüz yüze öğrenme etkinliklerinin dengeli bir şekilde bir araya getirilmesini ifade eder.

Ters yüz edilmiş sınıf uygulaması ise temelde ders etkinliklerinin sırasının değiştirilerek öğrencilerin öğrenme deneyimine katkı sağlayacak şekilde yapılandırılmasıdır. Öğrencilerin ders videolarını evde izleyip sınıfta uygulama yapmaları, öğrenme sürecini aktif hale getirerek daha etkili bir öğrenme ortamı oluşturmayı amaçlar.

Blended eğitim veya karma eğitim, çevrimiçi eğitim modeli ile yüz yüze eğitim modelinin kombinasyonunu ifade eder. Bu yaklaşım öğrencilere farklı öğrenme ortamlarında çeşitli kaynaklardan ders alarak daha kapsamlı bir öğrenme deneyimi sunar.

Ters düz edilmiş öğrenme ve ters yüz yaklaşımı da öğrencilerin öğrenme sürecine farklı bir bakış açısı getirerek bireysel öğrenmeyi merkeze alan yöntemlerdir. Öğrencilerin ders materyalleriyle önceden çalışarak sınıfta daha etkileşimli ve derinlemesine öğrenme deneyimleri yaşamalarını sağlar.

Blending yöntemi ise öğrenci merkezli öğretim ve öğretmen rehberliğinde yürütülen derslerin bir kombinasyonunu ifade eder. Bu yöntemde öğrenciler ders içeriğini istedikleri zaman ve istedikleri yerde işleyebilirler.

Son olarak, ters yüz öğrenme ortamı, dersin içeriğinin önceden hazırlanarak öğrencilere dijital ortamda sunulduğu bir öğrenme ortamını ifade eder. Bu ortam öğrencilerin kendi hızlarında ve tercih ettikleri zaman dilimlerinde öğrenmelerine imkan tanır.
 
Geri
Üst