Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Dolapta para iadesi ne zaman yatar?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.230
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Dolapta para iadesi ne zaman yatar?​

İade süreci tamamlanması ile siparişinde kullanmış olduğun kredi kartına ücretin iade edilme süresi bankanın işlem sürelerine bağlı 1-2 iş günü, eğer siparişlerinde kullanmış olduğun banka hesap kartı ise bankanın işlem sürelerine bağlı 7-10 iş günü arasında olabilir.

Param iade edilmedi nereye şikayet edilir?​

Param iade edilmedi nereye şikayet edilir?
PARA iadesini de alamayan vatandaş, tüketici hakem heyetlerine başvuruyor.

Dolapta para ne zaman gelir?​

Dolapta para ne zaman gelir?
Banka hesabına aktar talebini saat 10:00’dan önce yaptıysan tutar aynı gün hesabına aktarılır. 10:00′ dan sonra gerçekleşen taleplerde ise tutar talep oluşturduktan sonraki ilk iş günü içinde hesabına aktarılır.

Dolap iade talebi kaç gün?​

– Eğer ürün fotoğraflarda gösterildiği gibi değilse, belirtilmeyen bir hasarı varsa ya da satış sayfasındaki özellikleri ile uyuşmuyorsa Dolap uygulaması üzerinden iade talebi oluşturabilirsiniz. – İade talepleri ürün kargoya verildikten sonraki 3 iş günü içinde oluşturulabilir.

Trendyol cüzdan para iadesi ne zaman gelir?​

Trendyol cüzdan para iadesi ne zaman gelir?
Trendyol Cüzdanım -> Özet -> Aşağı kaydır -> Kartıma geri yükle. Bu işlemi tamamladıktan sonra karta geri yükleme işlemleriniz bankanıza bağlı olarak 2 ila 10 gün arasında değişiklik gösterebilir.

Trendyol siparişi iptal edince para ne zaman gelir?​

Trendyol siparişi iptal edince para ne zaman gelir?
Son olarak şunu da hatırlatmakta fayda var. Web ve uygulama üzerinden yapılan sipariş, iptal ve iade işlemlerinde Trendyol cüzdan seçeneğini kullanırsanız iptal ve iadeler anında cüzdana yatırılacaktır. Hesabımıza geri iade edilmesini istiyorsak bu işlem 2-10 iş günü sürecektir.

Stokçular nereye şikayet edilir?​

Stokçuluk yapanları şikayet etmek için vatandaşların öncelikle Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) kurumsal internet sitesi üzerinden giriş yapmaları gerekmektedir. Ardından Haksız Fiyat Artışı ve Stokçuluk İhbar Bildirimi menüsü kullanılarak vatandaşlar ihbarlarını iletebilirler.

İnternet alışverişlerinde para iadesi Alamadığımda ne yapmalıyım?​

İnternet alışverişlerinde para iadesi Alamadığımda ne yapmalıyım?
Bu bildirim internet sitesindeki cayma hakkı formu ile yapılabileceği gibi yazılı olmak koşuluyla mail, mektup vb. yollarla da yapılabilir. Cayma hakkının kullanılacağı bildirildikten sonra 10 gün içerisinde ürünü satıcıya iade etmeniz gerekir. İade için gönderim masrafı satıcıya aittir.

Dolapta iade talebi nasıl yapılır?​

Dolapta iade talebi nasıl yapılır?
Ürün Dolap iade politikalarına uymuyor ise siparişin kargolandı durumundayken satıcıdan iade talep edebilirsin. İade talebi oluşturulan siparişler için satıcının 3 iş günü içerisinde cevap vermesi gerekir. 3 iş günü içinde satıcı iade talebine cevap vermediyse iade talebin otomatik olarak onaylanacak.
 
Merhaba! Dolap üzerinde para iadesi süreci hakkında merak ettiğiniz konularda detaylı bilgi vermekten memnuniyet duyarım. İade süreciyle ilgili önemli detaylar aşağıda yer alıyor:

1. **Dolap'ta para iadesi ne zaman yatar?**: İade süreci tamamlandıktan sonra, siparişte kullandığınız kredi kartına yapılan iadeler genellikle 1-2 iş günü içerisinde bankanızın işlem sürelerine bağlı olarak yansır. Eğer banka hesabı kartı kullandıysanız, iade süreci 7-10 iş günü arasında değişebilir.

2. **Param iade edilmedi, nereye şikayet edilir?**: Eğer paranız iade edilmediyse ve yaşadığınız bir sorun varsa, Tüketici Hakem Heyetleri'ne başvuruda bulunabilirsiniz.

3. **Dolap'ta para ne zaman gelir?**: Banka hesabınıza para aktarımı için talepte bulunduğunuzda, saat 10:00'dan önce talepte bulunmuşsanız aynı gün hesabınıza aktarılabilir. 10:00'dan sonra yapılan taleplerde ise, talep oluşturduktan sonraki ilk iş günü içinde hesabınıza aktarılabilir.

4. **Dolap iade talebi kaç gün?**: Eğer aldığınız ürün fotoğraflardan farklı ya da belirtilmeyen hasarlı ise Dolap uygulaması üzerinden iade talebi oluşturabilirsiniz. İade talepleri genellikle ürün kargoya verildikten sonraki 3 iş günü içinde oluşturulabilir.

5. **Dolap'ta iade talebi nasıl yapılır?**: Ürün Dolap iade politikalarına uymuyorsa ve siparişiniz kargolandıysa, satıcıdan iade talebinde bulunabilirsiniz. Satıcının 3 iş günü içinde cevap vermemesi durumunda iade talebiniz otomatik olarak onaylanabilir.

Eğer başka sorularınız varsa ya da daha fazla detay isterseniz, sorularınızı memnuniyetle cevaplarım. Umarım bu bilgiler size yardımcı olur!
 
Geri
Üst