Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

D smart musteri temsilcisini arar misin?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.238
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

D smart müşteri temsilcisini arar mısın?​

Her öneri, talep ve şikayetiniz için aşağıdaki formu doldurarak ya da Müşteri Hizmetlerimize 0850 266 0 266 No’lu Çağrı Merkezimizi arayarak ulaşabilirsiniz. E-posta aracılığıyla ilettiğiniz talepleriniz en kısa süre içerisinde yanıtlanacaktır.

Müşteri hizmetleri numarasını verir misin?​

İletişim Bilgilerimiz
Vodafone müşteri hizmetleri 7 24 açık mı?
Vodafone Red üyeliğinizle bütün mobil iletişim ihtiyaçlarınız için 7 gün 24 saat dilediğiniz zaman Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz. Hizmet numaramız bireysel aboneleri için 60kr ücretlendirilerek 7008 (sabit hatlardan aramak için 0542 7008 000*), kurumsal aboneler için 7050’dir.
D-smart müşteri hizmetleri 7 24 açık mı?
Pazar günü hariç saat 10:00-18:00 arasında hizmet vermekteyiz.

D-smart kapatmak için ne yapmalıyım?​

Abonelik fesih dilekçenizi Kimlik Belgeniz ile birlikte D-Smart bayilerine şahsen başvurabilir, 0212 478 03 33 numarasına faks çekebilir ya da posta yolu ile iletebilirsiniz.

Vodafone müşteriye direk nasıl bağlanır?​

Telefon: Müşteri Hizmetlerimize Vodafone hatlarınızdan 542 ‘yi; diğer operatörlerden ve sabit hatlardan 0 (542) 542 00 00’ı, yurt dışından ise 00 90 (542) 542 00 00’ı arayarak ulaşabilirsiniz.
Vodafone Net müşteri hizmetleri 24 saat açık mi?
Vodafone Redliler tüm mobil ihtiyaçları için 7/24 Özel Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirler. Hizmetten faydalanmak için bireysel hatlardan 7008*’i, sabit hatlardan 0542 7008 000**’i arayabilirsiniz. *Bireysel hatlardan yapılan aramalar tarifede tanımlı dakikalardan düşecektir.
D-smart cayma bedeli ne kadar?
D-Smart müşteri hizmetlerini arayarak bu konuda bilgi almak istediğimde sadece TV hizmetinin kapanması için cayma bedeli olarak 440 her iki aboneliğimi de kapattırmak istediğimde 950 TL’lik bir bedel yansıyacağı belirtildi.
Turkiye.gov.tr adresine giriş yaptıktan sonra arama bölümüne “D-Smart” yazın, Hemen ardından karşınıza çıkan menüden “Abonelik Fesih Başvurusu” adımlarını seçin, Bu sayfada adınıza kayıtlı olan tüm d-Smart abonelikleri listelenir. İptal etmek istediğiniz aboneliği seçerek işleme devam edebilirsiniz.
Sahip olduğum ……………. numaralı smart karta ait aboneliğimi ve ……………. hizmet numarasına ait yalın internet aboneliğimi, aboneliğim süresince yaşadığım olumsuzluklardan ve farklı faturalandırma sisteminizden dolayı iptal ettirmek istiyorum. Gereğinin yapılmasını istiyorum. D-Smart Üyelik Numarası: ………………….
 
Geri
Üst