Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

CPC nin acilimi nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.233
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

CPC nin açılımı nedir?​

Cpc açılımı cost per click’tir. Mecralara göre cpc değeri değişkenlik göstermektedir. Youtube CPC nedir dediğimizde ise dönüşüm başı maliyet anlamına gelen CPC yotube’da yayınlanan reklama göre yönlendirme, tıklama, satış gibi segmentlere göre değerlendirilir ve maliyet hesaplanır.

CPM kaç olmalı?​

CPM (Cost Per Mille) Bin gösterim başına maliyet olarak tanımlanır. Reklam medyanız 1000 kez gösterildiği zaman bu 1 CPM anlamına gelir. CPM fiyatları mecra bazında değişiklik göstermekle birlikte çoğunlukla her bin gösterim için 1 ila 5 TL arasında fiyatlandırmalar yapılmaktadır.
CPC belgesi nedir?
ATI olarak CPC (Profesyonel Yetkinlik Sertifikası) eğitimini başarıyla tamamlayanları sertifikalandırmaya yetkilendirilmiş okulumuzda; Öğrencilerimiz, aşağıdaki derslerden CC ve üzeri başarı sağladıkları ve CPC için başvurdukları takdirde bu belgeyi almaya hak kazanacaklardır.

CPC oranı nedir?​

CPC (cost per click) hesaplayabilmeniz için kullanacağınız formül; Bir reklam verenin ödediği ücretin tıklama sayısına bölünmesiyle elde edilen maliyettir. Örneğin, bir reklam veren 42 tıklama alan bir kampanya için 150 TL ödediyse, CPC(cost per click) 3,57 TL olur.

CPC sertifikası nedir?​

IRU Academy CPC diploma nedir?
İstanbul Üniversitesi Ulaştırma ve Lojistik Yüksekokulu öğrencilerine kendi diplomalarının yanında verilecek olan IRU Academy CPC Diploması, onlara uluslararası geçerli bir Mesleki Yeterlilik Diploması kazandıracak, aralarında AB ülkeleri, ABD, Kanada ve Çin’in de bulunduğu IRU üyesi 75 ülkede akredite olarak …
CPC (cost per click) hesaplayabilmeniz için kullanacağınız formül; Bir reklam verenin ödediği ücretin tıklama sayısına bölünmesiyle elde edilen maliyettir. Örneğin, bir reklam veren 42 tıklama alan bir kampanya için 150 TL ödediyse, CPC(cost per click) 3,57 TL olur. (150/42 = 3,571).
CPC, tıklayan her bir kullanıcı için reklam verenin ödemesi gereken ücrettir. PPC reklamları günümüzde Google Adwords, Microsoft Advertising, Instagram, Facebook ve diğer pek çok kanal üzerinden sunulmaktadır.
 
Geri
Üst