AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Cevrimici tartisma nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Çevrimiçi tartışma nedir?​

Çevrimiçi tartışma ortamları katılımcıların mesaj bırakabildiği, verilen cevapları gördüğü veya gönderilen mesajları okuduğu ortamlardır. Katılımcılar bilgilerini, kaynaklarını veya düşüncelerini bu ortamlarda paylaşabilmekte ve tartışabilmektedir.
Etkili bir çevrim içi eğitimin temel bileşenleri nelerdir?
Buna göre uzaktan eğitimin temel bileşenleri öğrenme yönetim sistemi, e- içerik, sanal sınıf, ölçme-değerlendirme olarak ifade edilebilir.

Çevrim içi eğitim ne demek?​

Çevrimiçi eğitim, okulların, kuruluşların ve yöneticilerin bir bilgisayar, akıllı telefon veya başka bir cihaz aracılığıyla İnternet üzerinden insanlara beceri ve bilgilerini öğretmesine olanak tanıyan bir araçtır.
Çevrim içi ortamda ne demek?
Çevrimiçi (İngilizce: online), bilgisayar sisteminde sunucuya bağlı ve çalışır durumda olma halidir. Türkçeye İngilizcedekinden daha dar anlamıyla yalnızca bilgisayar ve ilgili konularıyla bağlantılı olarak yerleşmiş bir sözcüktür.

Işbirliğine dayalı öğrenme teknikleri nelerdir?​

İşbirlikli Öğrenme Türleri
Tam öğrenme modeli nedir?
Tam Öğrenme Modeli Nedir? Bu modele göre yeteri kadar zaman verildiğinde, şartlar eşitlendiğinde ve olumlu öğrenme ortamı sağlandığında tüm öğrenciler öğrenebilir. Öğrenemeyen öğrenci yoktur anlayışını savunur. Tam öğrenmeye göre öğretemeyen öğretmen vardır.

Uzaktan eğitim ifadesi temelde neyi vurgulamaktadır?​

Uzaktan Eğitim; Öğretim elemanlarıyla etkileşimli ve dinamik bir öğrenme süreci yaşatır. Uzaktan Eğitim; Uzaktan Eğitim mekandan bağımsız olması yönüyle öğrencilerin internet erişimi olan her hangi bir yerden istedikleri kalitede eğitim almalarına olanak sağlar.
Işbirliğine dayalı öğrenme modeli nedir?
İşbirliğine dayalı öğrenme, çocukların ortak bir amaç için birlikte çalışmaları ile sağlanan bir öğrenme türüdür(Berk,1997). İşbirliği gerektiren ortak çalışma sırasında farklı yetenekte olan çocukların birbirlerine yardımcı olarak öğrendikleri sanısı, bu tür öğrenmenin temelini oluşturur.
 
Geri
Üst