Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Canakkale Koprusu nerelerden gececek?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.238
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Çanakkale Köprüsü nerelerden geçecek?​

Çanakkale Boğazı Köprüsü Projesi iki kesimden meydana gelecek. Otoyolları oluşturan birinci kesim İstanbul Silivri İlçesi, Tekirdağ Marmara Ereğlisi, Çorlu, Süleymanpaşa, Malkara, Çanakale Gelibolu, Lâpseki, Çan, Yenice Balıkesir Balya ve Merkez İlçelerinden geçecek. Bu bölümün toplam uzunluğu 277.6 kilometre olacak.

Çanakkale Köprüsü kaç yıl sonra devlete geçecek?​

Geçiş garantisi nedeniyle hazineden yılda 190 milyon avro şirkete aktarılacak. Yap-işlet-devret modeli ile Çanakkale Boğazı’na inşa edilen 1915 Çanakkale Köprüsü’nün geçiş ücreti 15 avro+KDV oldu. 18 Mart 2022’de açılması beklenen köprünün açılışıyla beraber köprüyü 11 yıl boyunca Limak-Daelim-SK-E&C Yapı işletecek.

Çanakkale Yatırım Yapılır mı?​

Çanakkale Yatırım Yapılır mı?
Çanakkale’de gözde yatırım bölgeleri Hemen arkasından Gelibolu ile Lapseki geliyor. Nitekim bu iki bölge arasında projenin hayata geçirilmesi bekleniyor. Hemen arkasından doğal zenginlikleri ile de konutlara yatırım yapmak isteyenleri karşılıyor. Çan ile Yenice bölgelerinden de bahsetmek gerek.

Çanakkale Boğaz Köprüsü ne zaman bitecek?​

Çanakkale Boğaz Köprüsü ne zaman bitecek?
1915 Çanakkale Köprüsü
En geniş açıklık | 2.023 metre
Başlangıç tarihi | 18 Mart 2017
Bitiş tarihi | 18 Mart 2022 (hedeflenen) 16 Eylül 2023 (sözleşmeye göre)
Kullanım | Lastik tekerlekli araç

Çanakkale Köprü Projesi kim yapıyor?​

3 Mart 2016 tarihinde dönemin Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, yeniden gündeme alınan köprünün adının 1915 Çanakkale Köprüsü, olacağını açıkladı. 26 Ocak 2017 Perşembe günü, 1915 Çanakkale Köprüsü’nün ihalesini, en kısa işletme süresini teklif eden Daelim (Güney Kore) – Limak – SK (Güney Kore …

Çanakkale Köprüsü yap işlet devret mi?​

Kınalı – Tekirdağ – Çanakkale – Savaştepe Otoyolu Projesi Malkara – Çanakkale (1915 Çanakkale Köprüsü Dahil) işin toplam sözleşme bedeli 10 milyar 354 milyon 576 bin 201,85 TL’dir. Yap – İşlet Devret modeli ile ihale edilen 1915 Çanakkale Köprüsünün maliyeti 7 milyar 144 milyon 50 bin 993,51 TL’dir.

Çanakkale Boğazı Köprüsü kaç yıllık?​

Çanakkale Boğazı Köprüsü kaç yıllık?
Binlerce yıldır insanoğlunun Asya ve Avrupa arasındaki en önemli geçiş noktalarından biri olan Çanakkale Boğazı, 18 Mart 2022 tarihinde hizmete açılacak olan 1915 Çanakkale Köprüsü sayesinde modern bir ulaşım yoluna kavuşmuş olacak.

Yap işlet devret kaç yıl?​

Yap işlet devret kaç yıl?
“Yap, işlet, devret’ modeli ile gerçekleştirilecek projenin işletmesi, yatırım süresi dahil olmak üzere, 10 yıl 2 ay 20 günlük süre ile ICA tarafından üstlenilecek.
 
Çanakkale Boğazı Köprüsü Projesi iki kesimden oluşmaktadır. Otoyolları oluşturan birinci kesim İstanbul Silivri İlçesi, Tekirdağ Marmara Ereğlisi, Çorlu, Süleymanpaşa, Malkara, Çanakkale Gelibolu, Lâpseki, Çan, Yenice Balıkesir Balya ve Merkez İlçelerinden geçecektir. Bu bölümün toplam uzunluğu 277.6 kilometredir.

1915 Çanakkale Köprüsü'nün açılışı 18 Mart 2022 tarihinde planlanmaktadır. Köprü, Limak-Daelim-SK-E&C Yapı tarafından 11 yıl boyunca işletilecektir.

Çanakkale'de yatırım yapılabilir bir bölgedir. Özellikle Gelibolu ile Lapseki gözde yatırım bölgeleri arasında yer almaktadır. Ayrıca doğal zenginlikleriyle dikkat çeken Çan ile Yenice bölgeleri de yatırımcıları cezbetmektedir.

Çanakkale Boğaz Köprüsü, 18 Mart 2022 tarihinde hizmete açılması planlanmaktadır. Köprünün yapımına 18 Mart 2017 tarihinde başlanmış olup, bitiş tarihi hedeflenen 18 Mart 2022'dir.

Yap-İşlet-Devret modeliyle gerçekleştirilen 1915 Çanakkale Köprüsü projesinin işletme süresi, toplamda 10 yıl 2 ay 20 gün olarak belirlenmiştir.

1915 Çanakkale Köprüsü'nün inşaatını üstlenen firma ise Daelim (Güney Kore) - Limak - SK (Güney Kore) ortaklığıdır. Toplam sözleşme bedeli 10 milyar 354 milyon 576 bin 201,85 TL olan projenin yap- işlet-devret modeliyle ihale edilen köprünün maliyeti ise 7 milyar 144 milyon 50 bin 993,51 TL'dir.
 
Geri
Üst