AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Cagri merkezinde calismak icin ne okumak gerekir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Çağrı merkezinde çalışmak için ne okumak gerekir?​

Çağrı Merkezi Çalışanlarında Aranan Şartlar Nelerdir? Çağrı merkezinde çalışmak için diploma zorunluluğu yoktur. Lise mezunu olmak işe giriş için yeterlidir. İletişim, işletme, halkla ilişkiler ve iktisat bölümlerinden mezun olanlar meslekte daha öncelikli tercih edilir.

Çağrı merkezi evden çalışma nasıl olur?​

Tıpkı ofiste gibi evinizden çağrı merkezi işini yapabilirsiniz. Evde işveren firmalar çağrı merkezi işinde size bu iş için sabit bir numara vermektedirler….Bu kurallar;
Maaşlar: (yabancı projeler için geçerli) 9 – 10 K net. (Net Maaş ne kadarsa) %20 Prim ekleniyor Sodexo 560 TL, Ofistekiler için Servis. 2 Dini Bayram + Eğitim yılı başlangıcında Her çalışana Hediye çeki 1750 TL, (Çocuğu olanlara her çocuk için 1750 TL) Boyner, Hopi, Trendyol, Teknosa, Hepsiburada gibi…
Çağrı merkezi kaç yaş sınırı?
Kendine güvenen, anlayışlı ve sabırlı olan kişiler de bu sektörde çok rahat iş imkânı bulabilmektedir. Sektörde çalışmak için yaş sınırı bulunmasa da, genelde 30 yaşın altında olan kişiler tercih edilmektedir. Yine de iş başvurularında yaş konusu gündeme gelmedikçe herkes bu işler için başvurabilmektedir.
Çağrı merkezi Elemanı nasıl konuşmalı?
1. Ses yüksekliğine dikkat etmeleri gerekir, yüksek sesle konuşmak çalışanı yorar ve gerilim oluşturur. 2. Konuşma arası boşluklarda iyi bir şey düşünüp (yemek) ”hımmm” demek, hafiften mırıldanmak ses tellerini dinlendirir. 3. Sesin ince ve kalınlığına dikkat edilmelidir.

Çağrı karşılama personeli nasıl olunur?​

Çağrı Merkezi Çalışanı Nasıl Olunur?
- Çağrı merkezi hizmetleri ön lisans bölümünden mezun olmak ya da herhangi bir lisans bölümünden mezun olmak.
- Yayınlanan ilanda sözlü ya da yazılı sınav yapılacağından bahsediliyorsa gerekli sınava katılmak ve sınava başarılı olmak.

Teleperformance Türkiye ne iş yapar?​

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Teleperformance Grup, 83 ülkede, 265+ dil ve lehçede,450 Çağrı merkezinde 380.000’den fazla çalışanıyla farklı sektörlerde, çeşitli ülkelerde faaliyet gösteren büyük ölçekli uluslararası firmalara dış kaynaklı Çağrı Merkezi hizmeti sunmaktadır.
Teleperformance Türkiye, 1995 yılından bu yana İstanbul, Uşak, Antalya ve Balıkesir’deki 5 lokasyonunda, 5.000’e yakın yetkin etkileşim uzmanıyla dünyanın önde gelen kurumlarına; müşteri hizmetleri, müşteri kazanımı, teknik destek, sosyal medya, borç yönetiminin yanı sıra analitik ve dijital dönüşüm projeleri ile eşsiz …
 
Geri
Üst