AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Cagri Merkezi Yoneticisi Nasil Olmali?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.247
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Çağrı Merkezi Yöneticisi Nasıl Olmalı?​

Çağrı Merkezi Müdüründe Olması Gereken Özellikler Mükemmel müşteri hizmetleri anlayışı ve iletişim becerilerine sahip olmak, Düzgün bir diksiyon ve etkili hitabet yeteneği göstermek, Problem çözme kabiliyeti sergilemek, Erkek adaylar için askeri yükümlülüğü bulunmamak.

Çağrı Merkezi Verimlilik Nedir?​

Müşterinin herhangi bir sebepten telefonu kapattığı aramaların toplamı, gelen aramalara oranla nedir? Firmanın geçmişine ya da sektör ortalamasına göre düşük bir kapatma oranı çağrı merkezinin verimli olduğu anlamına gelir.
Çağrı merkezlerinde yaşanan yaşanabilecek sorunlar neler olabilir?
Günlük 11 saate varan vardiyalar, vardiya programlarının son derece düzensiz olması, yöneticilerden gelen satış ve kota baskıları ve bununla birlikte gelen mobbing, görüşme yapılan müşterilerin hakaretleri gibi pek çok sorunları var.
Bir çağrı merkezinin başarısı neye bağlıdır?
Başarılı çağrı merkezleri, çağrı merkezlerinin kalbinde olan; teknoloji, insan kaynağı, süreçler ve strateji dengesini iyi kurarlar ve iyi yönetirler. Sadece bir alanda değil, her alanda iyidirler. Her alanda “en iyi uygulamaları” (best practice) vardır. Diğer firmalara örnek ve referans noktası olurlar.

Çağrı merkezi Takım Lideri ne kadar maaş alır?​

Kariyerinde Maaşlar

Çağrı merkezinde müdür den sonra gelen yönetici kimdir?​

Supervisor (SPV) / Call Center Müdür Yardımcısı / Yönetmen: Takım liderlerinin bağlı olduğu yöneticidir. Hem takım liderlerinin performansından hem de tüm müşteri temsilcilerinin performansından sorumludurlar. Çağrı merkezinde müdürden sonra gelen 2.yönetici olarak geçmektedirler.
Çağrı merkezi meslek hastalıkları nelerdir?
Aşağıdaki hastalıklar çağrı merkezi elemanı (müşteri temsilcisi) için meslek hastalığı olabilir:
Bir çağrı merkezi yetkilisinin görev ve sorumlulukları nelerdir?
Müşterilerden gelen öneri ve şikâyetleri iyi bir dinleyici olarak dinleyen Çağrı merkezi Müşteri Temsilcisinin görev ve sorumlulukları şöyledir:
 
Geri
Üst