AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Cagri merkezi ne kadar bekletebilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.319
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Çağrı merkezi ne kadar bekletebilir?​

Yasal süre 65 saniye Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliği’nde, çağrı merkezlerini arayan vatandaşların en geç 65 saniye içerisinde müşteri temsilcisine aktarılmak zorunda olduğu belirtiliyor.
Abandon Çağrı nedir?
Kaçan (Abandon) Çağrı Yönetimi; Müşterileriniz sizi yoğun zamanlarda aradığında, onlara geri arama önerebilirsiniz. Müşterinin kuyruktaki konumuna ve toplam bekleme süresine göre bu öneriyi yapabilirsiniz. Kaydı alınan müşteri, dış arama modülüyle temsilcilerin müsait olduğu zamanlarda geri aranır.
SL oranı nedir?
Müşteri Temsilcisi (Agent) ekranında genellikle SL yada SLA olarak gösterilir. Genellikle, bir hizmet seviyesi, öngörülen bir zaman çerçevesi içinde bir temsilci tarafından cevaplanan (canlı) gelen aramaların yüzdesidir.

Hold süresi nedir?​

Temsilci veya temsilci gruplarının belirli bir zaman içinde çağrıların gelmesini bekledikleri toplam süredir.
Çağrı Yönetimi Nedir?
Her gelen aramayı veritabanına kaydeden, Bu kayıtları yeni müşteri, yeni sipariş, sipariş takip araması, cevapsız arama gibi türlerine göre sınıflandıran, Kaç adet yeni müşteri aramış, kaç adet müşteri verdiği sipariş için takip araması yapmış v.b. Analizleri yapmanızı sağlayan Denge çözümüdür.
Inbound çağrı merkezi ne demek?
“Çağrı alan”, “gelen çağrılara yanıt veren” inbound çağrı merkezleri adından da anlaşılabileceği gibi, belirli bir telefon numarası vasıtasıyla (Türkiye’de çoğunlukla 444 ile başlayan, veya 0800’lü) gelen çağrılara yanıt veren türdeki çağrı merkezleridir.

SL hedefi nedir?​

SL hedefi; müşterilerin ne kadar beklemek istediğine, çağrının şirkete olan değerine, rekabete ve maliyete bağlı olarak belirlenir. Stratejik bir karardır. Akla estikçe, sıklıkça değiştirilecek bir hedef değildir. Her zaman daha ilerisi, daha yukarısı hedeflenmelidir.
Sl1 seviyesi nedir?
Pazar/Enstrüman Seviyesi Mesajlar Durum bilgisi mesajındaki “Sl1” alanı bunu ifade etmektedir. Enstrümana pazar seviyesi durum mesajı gelmesi bu enstrümanın artık pazar seviyesindeki mesajlara göre durumunun belirleneceği manasına gelmektedir.
Asa nedir nasıl hesaplanır?
Bir başka deyişle, çağrıların ele alınmadan önce kuyrukta ortalama ne kadar beklediğidir. ASA formülü şu dur: ASA = abandon edenler hariç tüm çağrıların kuyrukta bekleme süresi / tüm yanıtlanan çağrılar (calls aswered).

Çağrı merkezinde müdürden sonra kim gelir?​

Supervisor (SPV) / Call Center Müdür Yardımcısı / Yönetmen: Takım liderlerinin bağlı olduğu yöneticidir. Hem takım liderlerinin performansından hem de tüm müşteri temsilcilerinin performansından sorumludurlar. Çağrı merkezinde müdürden sonra gelen 2.yönetici olarak geçmektedirler.
Çağrı merkezi okuyan ne iş yapar?
Çağrı Merkezi Hizmetleri mezunu kişilerin çalışmayı seçtiği başlıca yerler telefon operatörleri, satış mağazaları, çağrı merkezleri, özel bankalar ve daha birçok yerde görev alabilmektedirler.
Çağrı merkezi elemanı ne kadar maaş alır?
2021 yılı asgari ücretin 2.825,90 TL olduğu düşünülürse 2021’de en düşük çağrı merkezi maaşı asgari ücretten düşük olamayacak. Genellikle 300 TL civarı yemek ve yol yardımı da ödenen çağrı merkezi personelleri 2021 yılında 3200-3400 lira aralığında maaş almaktadır.
 
Geri
Üst