AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Cagri merkezi nasil bir is?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.319
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

Çağrı merkezi nasıl bir iş?​

Çağrı Merkezi Elemanı; verilen hizmetler ya da satın alınması sağlanan ürünlerle ilgili sorun yaşayan ya da bu konu hakkında soruları olan müşterilere destek sunan kişilere verilen mesleki unvandır. Müşteri hizmetlerinin en kritik elemanı olarak bilinir.

Çağrı merkezi ATT nedir?​

Yandaki tabloda, çağrıların ortalama konuşma süresi (ATT) 180 saniye, çağrı sonrası iş süresi (ACW) 20 saniye olan ve yarım saatte 500 çağrı gelen bir çağrı merkezinde çağrıların 20 saniyeden önce yanıtlanmak istenildiği durum gösterilmektedir.
Çağrı merkezi Verimlilik Nedir?
Müşterinin herhangi bir sebepten telefonu kapattığı aramaların toplamı, gelen aramalara oranla nedir? Firmanın geçmişine ya da sektör ortalamasına göre düşük bir kapatma oranı çağrı merkezinin verimli olduğu anlamına gelir.

Çağrı merkezinde çalışmak için ne okumak gerekir?​

Çağrı Merkezi Çalışanlarında Aranan Şartlar Nelerdir? Çağrı merkezinde çalışmak için diploma zorunluluğu yoktur. Lise mezunu olmak işe giriş için yeterlidir. İletişim, işletme, halkla ilişkiler ve iktisat bölümlerinden mezun olanlar meslekte daha öncelikli tercih edilir.

Çağrı merkezi çalışanlarına ne denir?​

Çağrı merkezi Müşteri Temsilcisi; müşterilerden gelen çağrıları cevaplayan, çağrı sonrası ofis işlerini yürüten, kalite kural ve yönetmelikleri çerçevesinde çalışan, çağrı merkezi bilgisayar uygulamalarını aktif bir şekilde kullanan ve mesleki gelişim faaliyetleri yürüten kişilere verilen mesleki isimdir.
Çağrı merkezi AHT ne demek?
Ortalama baş etme süresi (AHT), temsilci ile müşteri arasındaki devam süresini ölçen, en önemli Çağrı Merkezi metriklerinden biridir. Temsilci verimliliğini ve müşteri memnuniyetini arttırmak için Çağrı Merkezi etkililiğini ölçer.
Açılımı Key Performance İndicators olan KPI çağrı merkezleri şirketlerin hedeflerine uğraşmak için takip ettiği temel göstergelerdir. Bu göstergeler sadece anı göstermez. Amacınıza göre hangi durumda olduğunuzu ve dönem içinizdeki trendleri görmenizi de sağlar.
Çağrı Merkezleri çalışma konususun özelliğinden dolayı 7 gün /24 saat hizmet verilmektedir.
Çağrı merkezinde kaç yıl çalışmalı?
Gençler ve kadınlar tarafından geçici iş olarak görülen çağrı merkezlerinde ortalama çalışma süresi ise 3 yıldır. Bu sektörün çalışanlar tarafından bu kadar geçici bir iş olarak görülmesinin altında yatan çok sayıda nedenden bahsedebiliriz.

112 de çalışanlar ne kadar maaş alıyor?​

Maaşını kontrol et 5 yıllık hizmetten sonra bu rakam, 45 saatlik bir çalışma haftası için aylık ₺1.730 ile ₺2.675 arasındadır.

Çağrı merkezinde çalışmak için ne yapmak lazım?​

Çağrı merkezi kaç yaş sınırı?
Kendine güvenen, anlayışlı ve sabırlı olan kişiler de bu sektörde çok rahat iş imkânı bulabilmektedir. Sektörde çalışmak için yaş sınırı bulunmasa da, genelde 30 yaşın altında olan kişiler tercih edilmektedir. Yine de iş başvurularında yaş konusu gündeme gelmedikçe herkes bu işler için başvurabilmektedir.
 
Geri
Üst