- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 265.238
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Konu Yazar
- #1
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi nasıl konuşmalı?
1. Ses yüksekliğine dikkat etmeleri gerekir, yüksek sesle konuşmak çalışanı yorar ve gerilim oluşturur. 2. Konuşma arası boşluklarda iyi bir şey düşünüp (yemek) ”hımmm” demek, hafiften mırıldanmak ses tellerini dinlendirir. 3. Sesin ince ve kalınlığına dikkat edilmelidir.Gürültü için polis aranır mı?
Komşunuz sizin uyarılarınıza rağmen hala gürültü yapmaya devam ediyorsa 155’i arayarak polise yani kolluk kuvvetlerine şikayette bulunabilirsiniz. 5326 Sayılı Kabahatler Kanunu’nun 36. maddesine göre; komşusunu gürültü yaparak rahatsız eden kişiler katlamalı olarak uygulanan idari para cezası uygulanır.
Gece sokakta gürültü yapanlar nereye şikayet edilir?
Alo 181, 153, 155 ve 156, polis, jandarma, belediye ve çevre müdürlüğü arayabilirler.Etkili bir telefon konuşması nasıl olmalıdır?
Telefonu en çok dört kez çaldırın ve gülümseyerek açın. Tebessümle beraber harekete geçecek yüz kaslarınız ses tonunuzu etkileyecek, kulağa daha olumlu gelmesini sağlayacaktır. Konuşma hızınızı ve ses değişimlerinizi iyi ayarlayın. Çok hızlı ya da monotonluk derecesinde yavaş konuşmaktan sakının.
Başarılı bir müşteri temsilcisi nasıl olmalı?
Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Merkezi Çalışanları Nasıl Olmalı?- Müşteri ile Diyalog Kurabilme Yeteneği.
- Ürün Satışı ve Ürün Desteği Konusunda Bilgili.
- Sorun Çözümünün En Hızlı Sürede Gerçekleştirilmesi.
- Teknolojik Bilgi Birikiminin Yeterli Olması
- Çelik Gibi Sinirlere Sahip Olmalıdır.
Çağrı merkezinde kaç yıl çalışmalı?
Gençler ve kadınlar tarafından geçici iş olarak görülen çağrı merkezlerinde ortalama çalışma süresi ise 3 yıldır. Bu sektörün çalışanlar tarafından bu kadar geçici bir iş olarak görülmesinin altında yatan çok sayıda nedenden bahsedebiliriz.
Sokak gürültü yasağı saat kaçta başlar 2021?
Mesai günlerinde 13:00-15:00 saatleri arasında ve 19:00-07:00 saatleri arasında yüksek sesle müzik dinlemek ya da yüksek sesli elektrik süpürgesi çalıştırmak gibi uygulamalar yasaktır. Aynı yasaklar hafta sonlarının ise tamamını kapsar.Gürültü yapanı nereye şikayet edebilirim?
-Gürültü şikayetleri için bu hattı arayın Çevre ve Şehircilik Bakanlığı Çağrı Merkezi Alo 181 2013 yılından bu yana 7/24 hizmet veriyor.
Sesten rahatsız olunca nereye şikayet edilir?
Gürültü yapan komşu için her zaman Alo 181 Gürültü Şikayet Hattına başvurabilirsiniz KOMŞUNUN SÜREKLİ RAHATSIZ ETMESİ KANUNA AYKIRIDIR!Sokakta saat kaçtan sonra gürültü yasak?
İlgili yasalara göre hafta içi yani mesai günlerinde öğle istirahat saatleri olan 13:00 ile 15:00 arasında; geceleri ise 19:00- 07:00 arasında gürültü yayacak hareketlerin yapılması yasak.
Telefon cevaplama incelikleri nelerdir?
Telefonda düzgün konuşma teknikleri Konuşmanıza günaydın ya da iyi günler diyerek başlayın ve sonra isminizi söyleyin. Çok kısa, yetersiz ve kaba cevaplar vermeyin. Nezaket her zaman geçerlidir. Eğer şirketin başka bir departmanını arayan bir çağrı ise, tekrar aramalarını söylemek yerine hattı aktarmayı deneyin.Konuşmalarda dikkate alınması gereken kural nedir?
Umumi konuşmalarda sözlerinizin etkilerini kontrol etmelisiniz. İyi bir dinleyici olmalı ve söylenenleri de kaçırmamaya çalışmalısınız. Konuşurken karşınızdakilerin dikkatini, parmaklarınızı çıtlatarak, masada tempo tutarak başka tarafa çekmeyiniz. Başkası konuşurken de ciddiyetle dinleyiniz, fikirlerine hürmet ediniz.
Müşteriyle nasıl konuşulmalı?
Müşterilerle Etkili İletişim Kurma Yöntemleri- Pozitif Üslupla Konuşun. Pozitif üslup sahibi olmanın çok önemli olduğunu göreceksiniz.
- Nazik Olun.
- Zamanında Cevap Verin.
- Adım Adım Açıklamalar Yapın.
- Destek Vereceğinizi İfade Edin.
- Hatanızı Kabul Edin.
- Bilmiyorsanız Belirtin.
Başarılı satış elemanların özellikleri nedir?
Başarılı Bir Satış Temsilcisi Olmanın 10 Yolu