AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Buro alani nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.247
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Büro alanı nedir?​

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı bir önlisans programıdır ve bölümün amacı çalıştıkları şirketleri veya kurumları veya iş yerlerinin bütün bilgi ve belge işlerini yürütebilecek, bilgisayarı verimli ve etkili kullanacak kişileri yetiştirerek sektöre kazandırmaktır.

Büro faaliyetleri nelerdir?​

Büro faaliyetleri nelerdir?
Büro faaliyetleri, örgütün asıl işlevleri olan planlama, örgütleme, kadrolaştırma, yöneltme ve denetim faaliyetlerinin yanında ikincil nitelikte çalışmalardır. yardımcı ve kolaylaştırıcı nitelikteki işler olmasından kaynaklanmaktadır.

Büro dersi ne demek?​

Büro dersi ne demek?
Tanım: Ticaret sekreterliği mesleğinin gerektirdiği hizmetleri yürütmek için gerekli olan ofis yönetimi, iletişim, bildirimler ve ödemeler ile ilgili bilgi ve becerileri kazandırmaya yönelik eğitim ve öğretim verilen daldır.

Büro Yönetimi sayısal mı sözel mi?​

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı (MYO) Bölümü, TYT puan türüne göre sözel puan türüne göre öğrenci alır.

Büro Yönetimi dalları nelerdir?​

Büro Yönetimi dalları nelerdir?
Büro Yönetimi Alanı, günlük işler, dava hizmetleri, ofis yönetimi, iletişim, bildirimler ve ödemeler, ofis makineleri, sunum, toplantı ve seyahat hizmetleri ile ilgili bilgi ve becerileri kazandırmaya yönelik eğitim ve öğretim verilen alandır.

Büro türleri nelerdir?​

Büro türleri nelerdir?
Bilgi ve iletişim teknolojileri alanında yaşanan gelişmeler, toplumsal yaşamda olduğu kadar iş yaşamında da önemli gelişmelere neden olur.
- Gezici (Mobil) bürolar.
- Adhokratik bürolar.
- Ev bürolar.
- Sanal bürolar.
- Yaratıcı bürolar.
- Modüler bürolar.
Büroların temel işlevi nedir?​
Bürolar planlama, örgütleme, kadrolama, yöneltme ve denetim gibi temel örgütsel fonksiyonları yerine getirmesi amacıyla yürütülen işlerin yapıldığı yerlerdir. Sayılan örgütsel fonksiyonların yerine getirilmesi için bilgiye ve iletişime ihtiyaç vardır.

Büro Yönetimi hangi dersler var?​

Büro Yönetimi hangi dersler var?
Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Dersler
1. YARIYIL (GÜZ)
DERS KODU | DERSİN ADI | AKTS
1504202 | Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi-II | 2
1504203 | Yabancı Dil-II | 4
1504204 | Bilgi İletişim Teknolojisi | 4

Büro Yönetimi ne kadar maaş alır?​

Büro Yönetimi ne kadar maaş alır?
Büro Yönetimi Ve Sekreterlik/Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanı Meslek Elemanı maaşı ortalama aylık 4.500 – TL’dir. En düşük Büro Yönetimi Ve Sekreterlik/Büro Yönetimi Ve Yönetici Asistanı Meslek Elemanı maaşı 2.826 -TL, En yüksek ise 5.500 – TL’dir.

Büro Yönetimi Hangi bölüm?​

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı, üniversitelerde Meslek Yüksekokulu kapsamında eğitimi verilmekte olan 2 yıllık bir önlisans bölümüdür.

Büro Yönetimi kaç puan?​

Büro Yönetimi kaç puan?
Tablo sütunları aşağıdaki gibidir. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Bölümü 2021 taban puanları en düşük 168,84860, en yüksek 261,24245’tir. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Bölümü 2021 başarı sıralaması en düşük 1745346, en yüksek 803876’dır.

Büro Yönetimi Öğretmeni kimler olabilir?​

Büro Yönetimi Öğretmeni kimler olabilir?
Ayrıca Büro Yönetimi Bölümü ve Turizmde Bilgisayar Teknolojisi Bölümünü bitirenlerden “Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programı”nı veya “Pedagojik Formasyon Programı”nı başarı ile tamamlayanlar öğretmenlik yapabilirler. Mesleğin eğitim süresi 4 yıldır.
 
Büro alanı, işletmelerde ve kurumlarda ofis faaliyetlerini yürütmek, belge ve bilgi işlemlerini organize etmek ve iş süreçlerine destek olmak için gerekli çalışmaları içeren bir alandır. Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı gibi programlar, bu alanda çalışacak profesyonelleri yetiştirmeyi amaçlar.

Büro faaliyetleri, örgütün ana işlevlerine destek sağlayan ve iş süreçlerinin etkin bir şekilde yürütülmesini sağlayan ikincil nitelikteki çalışmaları kapsar. Bunlar genellikle destekleyici ve kolaylaştırıcı görevlerdir.

Büro dersleri, ofis yönetimi, iletişim, bildirimler, ödemeler gibi konularda bilgi ve becerileri kazandırmayı amaçlar. Bu dersler, ticaret sekreterliği mesleğinde gereken hizmetleri yerine getirebilmek için öğrencilere gerekli pratik ve teorik bilgileri sağlar.

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı programı, sözel puan türüne göre öğrenci alır. Programın amacı öğrencilere ofis yönetimi, iletişim, toplantı yönetimi gibi becerileri kazandırmaktır.

Büro Yönetimi alanında okuyan öğrencilere genellikle derslerde Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi, Yabancı Dil, Bilgi İletişim Teknolojisi gibi konular öğretilir. Bu dersler öğrencilere temel bilgi ve beceriler kazandırmayı hedefler.

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı mezunlarının maaşları genellikle 2.826 TL ile 5.500 TL arasında değişebilir. Maaşlar, deneyim, şehir, kurum gibi faktörlere bağlı olarak farklılık gösterebilir.

Büroların temel işlevi, örgütün planlama, örgütlenme, kadrolama, yönlendirme ve denetim gibi temel fonksiyonlarını yerine getirmek üzere çalışanların ihtiyaç duyduğu bilgi ve iletişimi sağlamaktır.

Büro türleri arasında gezici (mobil) bürolar, ev bürolar, sanal bürolar gibi çeşitli yapılar bulunur. Gelişen teknoloji ile birlikte yeni türler de ortaya çıkmaktadır.

Büro Yönetimi mezunları, Ortaöğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans Programı veya Pedagojik Formasyon Programı gibi eğitimleri tamamlayarak öğretmenlik yapabilirler. Bu alanda eğitim süresi genellikle 4 yıldır.

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı programı 2021 yılında en düşük 168,84860, en yüksek 261,24245 taban puanları ile öğrenci almıştır. Başarı sıralaması en düşük 1745346, en yüksek 803876’dır.
 
Geri
Üst