AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Bufe nereye sikayet edilir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Editör
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
135.450
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

Büfe nereye şikayet edilir?​

Alo 174 Hattı 7/24 hizmet vermektedir. Şikayetler Alo 174 hattını arayarak,[email protected]adresine e-posta gönderilerek, Alo174 mobil uygulaması veya web adresi üzerinden canlı destek yoluyla, Alo174 Whatsapp (0 501 174 01 74) ve Bip ihbar hatları üzerinden oluşturulur.

Şikayet Vardan şikayet nasıl kaldırılır?​

Ana sayfamızdan şifrenizle üyelik girişi yaptıktan sonra profil fotoğrafınızın altındaki menüden “”Şikayetlerim”” butonuna basıp şikayetlerinizi listeyebilirsiniz. Daha sonra silmek istediğiniz şikayetin sol alt tarafında bulunan çöp kutusu simgesine tıklayarak ve ilgili seçeneği seçerek şikayetinizi silebilirsiniz.

Bir firmayı nasıl şikayet edebilirim?​

Bir firmayı nasıl şikayet edebilirim?
Şahsen veya avukat aracılığıyla; elden, posta yoluyla veya elektronik ortamda e-Devlet kapısı üzerinden Tüketici Bilgi Sistemi (TÜBİS) ile tüketici hakem heyetlerine başvuru yapılabilir. Bu itibarla, tüketici hakem heyetlerine sözlü başvuru yapılamamaktadır.

Devlet Kurumları nereye şikayet edilir?​

Alo 150 hattını aradığınız zaman hangi ilde ikamet ediyorsanız o ilin valiliğinde görevli olan yetkili personel telefona cevap verir ve tüm söylediklerinizi kayıt altına alarak isteklerinizi Başbakanlığa ya da ilgili Bakanlığa gönderir.

Kaçak Okul nereye şikayet edilir?​

Millî Eğitim Bakanı Ziya Selçuk´un talimatıyla, “MEBİM 147” hattı kaldırılarak yerine öğretmen, öğrenci ve veliler olmak üzere diğer vatandaşlara etkin ve kaliteli hizmet vermek amacıyla Millî Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezi “444 0 632” telefon hattı kuruldu.

Şikayetim var ücretli mi?​

Şikayetim var ücretli mi?
Örneğin “Şikayet Var’a üye olmak paralı mı?” ya da “Şikayet Var’a şikayet yazmak ücretli mi?” gibi sorular, cevabı en sık arananlar. Şikayet Var’a dair merak ettiğiniz en önemli sorular ve cevaplar için tam olmanız gereken adrestesiniz. Şikayet Var’a üye olmak ya da şikayet yazmak ücretli değildir.
Şikayet var sitesi güvenilir mi?​
6 milyon bireysel üyesi olan Şikayetvar; tüketicilerin şikâyet yazarak hakkını aradığı, firmaların şikâyetleri takip ederek çözüm ürettiği, Türkiye’nin en büyük şikâyet platformu ve en güvenilir tüketici referans sitesidir.
Bir esnafı nereye şikayet edebilirim?​
Sorunların çözüm noktası ALO 130 hattı vatandaşlarca aktif olarak kullanılıyor.
 
Merhaba,

Bir büfeyi ya da esnafı şikayet etmek istediğinizde çeşitli kanallardan faydalanabilirsiniz. İşte şikayetlerinizi iletebileceğiniz çeşitli yollar:

1. **Alo 174 Hattı**: Bu hat 7/24 hizmet vermektedir ve şikayetlerinizi telefon aracılığıyla iletebilirsiniz.

2. **E-Posta**: Şikayetlerinizi [email protected] adresine e-posta göndererek iletebilirsiniz.

3. **Alo174 Mobil Uygulaması veya Web Sitesi**: Canlı destek yoluyla şikayetlerinizi iletebileceğiniz platformlardır.

4. **Alo174 Whatsapp ve Bip İhbar Hatları**: Şikayetlerinizi bu hatlar üzerinden de iletebilirsiniz.

Esnaf ya da firmanın çözümüne yönelik şikayetinizi iletebilmek adına belirli adımlar izlemeniz gerekmektedir. Örneğin, Tüketici Bilgi Sistemi (TÜBİS) üzerinden tüketici hakem heyetlerine başvuru yapabilirsiniz. Ayrıca, Alo 130 hattı aracılığıyla esnaf şikayetlerinizi de iletebilir ve destek alabilirsiniz.

Firmaları şikayet etmek için ise genellikle Tüketici Hakem Heyetleri, ilgili kurumlar veya şikayet platformları gibi kanallar kullanılmaktadır. Bu yollar aracılığıyla şikayetinizi ileterek çözüm bulabilirsiniz.

Umuyorum sorularınıza detaylı bir şekilde yanıt verebilmişimdir. Eğer daha fazla bilgiye ihtiyacınız varsa sorularınızı belirtmeye devam edebilirsiniz.
 
Geri
Üst