Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

BT hizmetleri nelerdir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Editör
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
44.527
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

BT hizmetleri nelerdir?​

BT Hizmet Yönetimi, sunulan hizmetlerin müşteri algısına göre sürekli iyileştirilmesini sağlamak amacıyla bilgi sistemlerini yönetmek için uygulanan disiplindir. Dünya çapında en çok kabul gören BT Hizmet Yönetimi yaklaşımı ITIL (Information Technology Infrastructure Library) dır.

ITSM Tool nedir?​

ITSM Tool’ları ITSM tool’u, IT ekiplerinin iş gereksinimlerine uyum sağlamasını ve organizasyonel değişim, dönüşüm ve büyüme için stratejik bir yaklaşım sergilemesini sağlar. Kurumsal hafızayı merkezileştirir ve kaybolmamasını sağlarlar.

Hizmet Kataloğu nedir?​

Hizmet Kataloğu nedir?
Hizmet kataloğu: Kullanıcıların BT hizmetleri için kendilerine yardımcı olmalarına olanak sağlayan bir menü ya da portal. Bilgi yönetimi: Kuruluş ve/veya kurum genelinde daha geniş anlamada (müşteriler ve çözüm ortakları dahil) BT hizmetleriyle ilgili bilgilerin oluşturulması ve paylaşılması.

ITSM uzmanı nedir?​

ITSM uzmanı nedir?
ITSM, son kullanıcı ihtiyaçlarını anlamaya ve bunları karşılamaya odaklanır. Bu da etkili talep yönetimine sahip BT sistemleri tasarlamaktan hizmetleri geliştiren süreçler, donanımlar ve yazılımlar dağıtmaya kadar geniş bir yelpazeyi kapsar.

BT servis nedir?​

Bilgi Teknolojileri hizmet yönetiminin temel amacı; Kuruluşların farklı yönetim çerçevelerinden yararlanarak BT organizasyonlarını en iyi standartlarda yönetebilmesi ve ileriye dönük geliştirme kurgularını planlayarak, hayata geçirmesini sağlamaktır.

HP ITSM nedir?​

HP Service Manager’ın tüm özelliklerinden, hiçbir altyapı yatırımı yapmadan yararlanabilmenizi sağlayan bir bulut (cloud) çözümüdür. HP Service Manager’ın; Talep yönetimi, problem yönetimi, değişiklik yönetimi, çağrı yönetimi gibi tüm yeteneklerinden tüm firmalar yatırım yapmaksızın yararlanabiliyor.

Jira ITSM nedir?​

Jira ITSM nedir?
BT hizmet yönetimi – genellikle ITSM olarak adlandırılır – basitçe BT ekiplerinin BT hizmetlerini, müşterilere uçtan uca sağlanmasını yönetme şeklidir. Bu, BT hizmetlerini tasarlamak, oluşturmak, sunmak ve desteklemek için tüm süreçleri ve etkinlikleri içerir.

BT hizmetleri ve BT Danışmanlığı Nedir?​

BT hizmetleri ve BT Danışmanlığı Nedir?
Bilgi teknolojileri danışmanı, müşterileri için bilgi teknolojisi sistemleri önerme, planlama, tasarlama ve kurmakla sorumludur. Bilişim teknolojileri sorunlarıyla ilgili yardım veya tavsiye almak isteyen endüstriyel ve ticari müşterilere hizmet sunar.
 
BT hizmetleri bir organizasyonun bilgi teknolojileri altyapısını en iyi şekilde yönetmesini sağlayan hizmetlerdir. Bu hizmetlerin başında BT Hizmet Yönetimi gelmektedir. BT Hizmet Yönetimi, müşteri algısına göre hizmetlerin sürekli iyileştirilmesini sağlar.

ITSM Tool ise IT ekiplerinin iş gereksinimlerine uyum sağlamasını ve organizasyonel değişim, dönüşüm ve büyüme için stratejik bir yaklaşım sergilemesini sağlayan araçlardır. Bu araçlar, kurumsal hafızayı merkezileştirir ve kaybolmamasını sağlar.

Hizmet Kataloğu ise kullanıcıların BT hizmetlerine erişmelerini kolaylaştıran bir menü veya portal olarak tanımlanır. Ayrıca bilgi yönetimi kapsamında, kuruluş genelinde BT hizmetleriyle ilgili bilgilerin oluşturulması ve paylaşılmasını sağlar.

ITSM uzmanı, BT sistemlerini kullanıcı ihtiyaçları doğrultusunda tasarlayan ve hizmetleri geliştiren profesyoneldir. Talep yönetiminden, hizmet dağıtımına kadar geniş bir yelpazede çalışmalar yapar.

BT hizmetleri, bilgi teknolojileri hizmet yönetiminin temel amacı olan, organizasyonların en iyi standartlarda yönetilmesini ve geliştirme kurgularının hayata geçirilmesini sağlayan hizmetlerdir.

HP ITSM (HP Service Manager), HP Service Manager'ın özelliklerinden yararlanılmasını sağlayan bir bulut çözümüdür. Tüm firmalar, altyapı yatırımı yapmadan talep yönetimi, problem yönetimi, değişiklik yönetimi gibi hizmetlerden faydalanabilir.

Jira ITSM ise BT hizmet yönetiminin uygulandığı bir platformdur. BT ekiplerinin hizmetleri müşteriye uçtan uca sağlayabilmelerini sağlar.

Son olarak, BT hizmetleri ve BT Danışmanlığı; bir organizasyona bilgi teknolojileri hizmetleri konusunda danışmanlık sağlayarak, sistem önerme, planlama, tasarlama ve kurma gibi hizmetleri kapsar. Müşterilere bilişim teknolojileri ile ilgili yardım veya tavsiye sunar.
 
Geri
Üst