- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 265.050
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
Bina ile ilgili sorunlar nereye şikayet edilir?
Nereye şikayet edebiliriz? Cevap: Apartmanınızın bulunduğu belediyeye gidip şikayet dilekçesi vermelisiniz. Ayrıca belediye makamının bir üst makamı olan Kaymakamlık’a da ilgili konu için dilekçe verebilirsiniz. Komşuluk haklarınızın zedelenmesinden bahisle de Savcılığa şikayet etme hakkınız vardır.Bir markayı nasıl şikayet edebilirim?
Başvurular, uyuşmazlık konusunu içeren dilekçenin, varsa delil oluşturan ilgili belgelerle birlikte tüketici hakem heyetine verilmesiyle yapılır. Tüketici hakem heyetlerine yapılacak başvurular Ticaret Bakanlığı’nın internet sayfasında yer alan başvuru formu kullanılarak yapılabilir.Cimere hangi konularda şikayet yapılır?
CİMER’e hangi konularda başvuru yapılabilir CİMER’e 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanunda yer alan idari makamlar ile 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanununda yer alan kamu kurum ve kuruluşlarına yönelik başvuru yapılabilmektedir.
Apartman yönetimi ile ilgili şikayetler nereye yapılır?
APARTMAN YÖNETİCİSİ NEREYE ŞİKAYET EDİLİR? Apartman yöneticisi hakkında şikayet oluşması üzerine kat malikleri toplanarak çoğunluk oyunun toplanması halinde yeni yönetici seçebilir. Konu hakkında şikayet yapılacaksa yetkili yine taşınmazın bağlı olduğu Sulh Mahkemesidir.Savcılığa yapılan şikayet nasıl takip edilir?
Savcılığa Yapılan Şikayet Nasıl Takip Edilir? Cumhuriyet savcılığına verilen şikayet dilekçesinin ardından bir hazırlık numarası verilir. Bu hazırlık numarası ile şikayette bulunulan savcılığa gidilerek soruşturmanın durumu takip edilebilir.Şikayet edildikten sonra mahkeme ne zaman başlar?
Şikâyet Süresi: Şikâyet süreniz 6 aydır. Buna göre soruşturulması ve kovuşturulması şikâyete bağlı olan suç hakkında yetkili kimse 6 ay içinde şikâyette bulunmadığı takdirde soruşturma ve kovuşturma yapılamaz.