Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Benzersiz deger teklifi nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.238
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Benzersiz değer teklifi nedir?​

Daha yaygın olarak USP/Unique Selling Proposition olarak adlandırılan Benzersiz Satış Teklifi, işinizi rekabette daha iyi yapan tek unsuru ifade eder. Pazarınızdaki diğer işletmelerle karşılaştırıldığında işletmenizi öne çıkaran özel bir avantajdır.

Marka vaadi nasıl oluşturulur?​

Marka Stratejisi Neden Önemlidir?
- Marka Stratejisi Nasıl Oluşturulur?
- Amaç ve Hedef Belirleyin.
- Markanızın Hedef Kitlesini Tanıyın.
- Sektördeki Rakiplerinizi Tanıyın.
- Reklam ve Metinlerinizde Güçlü Mesajlar Oluşturun.
- Tutarlı Olun ve Uyum Sağlayın.
- Markanızı Doğru Bir Şekilde Öne Çıkarın.
- Anlamlı Günlere Özel İçerik Oluşturun.
Özgün satış vaadi nedir?
Reklam sektöründe en çok kullanılan mesaj stratejilerinden biri olan temel satış vaadinde (unique selling proposition), ürünün yalnızca kendinde bulunan, rakiplerinde olmayan bir özelliğinden yola çıkılır.

Satış vaadi sözleşmesi noterde yapılmazsa ne olur?​

Taşınmaz Satış Vaadi Sözleşmesi Noterde Yapılmazsa: Eğer gayrimenkul satış vaadi sözleşmesi noterde yapılmazsa herhangi bir şekilde geçerliliği söz konusu olmaz. Taraflar yine isterlerse o sözleşmeden doğan devir borcunu ifa edebilir ancak sözleşmenin bağlayıcılığı olmaz.

Taşınmaz satış vaadi sözleşmesi tapuda yapılabilir mi?​

Gayrimenkul satış vaadi sözleşmelerinden doğan alacak hakkının üçüncü kişilere karşı ileri sürülebilmesi, ancak sözleşmenin tapuya şerh edilmesi ile mümkündür (MK md. 1009). Tapuya şerh edilmesi ile sözleşmeden doğan hak, ayni etki (güçlendirilmiş şahsi etki) doğurur.
Marka konumlandırma ne demek?
Marka konumlandırma, bir markanın belli bir pazar içerisinde, rakip firmalardan nasıl farklılaştığını ve hangi hedef kitleye, nasıl ulaştığını tanımlayan bir konsepttir. Daha özet bir anlatımla, marka konumlandırma, bir markanın, tüketicilerin aklında nasıl kaldığıdır da diyebiliriz.
 
Geri
Üst