- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 203.762
- Çözümler
- 15
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
BDDK ya nasıl şikayet ederim?
4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu çerçevesinde yapılacak bilgi ve belge talepleri www.bddk.org.tr adresindeki “Bize Ulaşın” linkinde yer alan ilgili formlar doldurularak yapılması gerekmektedir. Bu taleplerinizin bu sistem üzerinden değerlendirilmeye alınması mümkün bulunmamaktadır.Nereye şikayet edebilirim?
Başkanlık, kişisel verileri Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) başvuru portalı, e-devlet kapısı, ALO 150 telefon hattı, mektup, faks ve sair iletişim kanalları aracılığıyla işitsel, elektronik veya yazılı olarak öğrenilen verilerden, Kanun’da belirtilen kişisel veri işleme şartlarına uygun olarak başvurucuların …Bankalar hangi mahkemeye şikayet edilir?
Bankalarla ilgili herhangi bir sorun yaşadığınızda, bankanın şikayet birimine ya da Türkiye Hakem Heyeti’ne şikayetlerinizi iletebilirsiniz. Bir kurumun denetlenmesinde en önemli neden şikayetlerdir. Bankalarda insanlara hizmet ettiği için yapılan şikayetler önemli bir yer kaplar.
BDDK ya hangi konular şikayet edilir?
Vatandaşlarımız BDDK’ya bankalarla olan şu uyuşmazlıklarla da şikayette bulunuyor; kredili mevduat hesabı işlemleri, TMSF’ye devrolan bankalara ilişkin şikayetler. BDDK’ya, bankanızdan alamadığınız bilgi, belge, sözleşme örnekleri hakkında da şikayette bulunabilir, mütalaa talep edebilirsiniz.
Şikayet var nasıl şikayet edilir?
Şikayetvar üzerinden firmaları şikayet etmek için öncelike https://www.sikayetvar.com/ adresine gitmeniz gerekiyor. Ardından sağ üst köşede yer alan üye ol bölümüne tıklayıp kişisel bilgilerinizi eksiksiz olarak girerek üye olmanız gerekiyor.Varlık şirketleri nereye şikayet edebilirim?
ŞİKAYET ÇÖZÜM SÜRECİBankalar tüketici haklarına şikayet edilir mi?
Tüketici hakem heyeti hakkında ihbar bankalarla yaşanan ve çözüme kavuşturulmayan sorunlar için yapılır. 4077 sayılı Tüketici Korunması hakkında bulunan kanun kapsamında, herhangi bir bankanın şikayet edilmesi mümkündür. Bu şekilde hem tüketici hakem heyetleri hem de Türkiye Bankalar Birliği şikayet edilebilir.
Bankaya hangi durumlarda dava açılır?
Bankalara karşı açılan tazminat davalarına bakıldığında, Bankadan çekilen kredi sözleşmesi sırasında imzalanan hayat sigortası poliçesi gereğince ölüm meydana gelmesi sonrası sigortadan poliçe gereğince istenen tazminatın sigorta tarafından ödenmemesi sonrası açılan tazminat örnek verebiliriz.
Şikayetlerin çözüme kavuşturulması, müşteri memnuniyetinin artırılması için fırsat sunuyoruz. Şikayetvar, müşterilerle markalar arasında köprü görevi üstlenen bir çözüm platformudur. Müşteri deneyimlerini ve marka çözümlerini sunarak milyonlarca ziyaretçinin alışverişlerinde karar vermelerini kolaylaştırır.