Back Office nedir ne is yapar?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
204.996
Çözümler
15
Tepkime puanı
1
Puan
38
Web sitesi
forumsitesi.com.tr

Back Office nedir ne iş yapar?​

Şirketler ve bireysel müşterilerle yüz yüze iletişimde bulunmayan, destek personelinden oluşan backoffice bölümü; insan kaynakları, muhasebe, BT gibi departmanların çalışanlarından oluşur. Backoffice fonksiyonları arasında; anlaşmalar, izinler, yasal uyumluluk, muhasebe ve BT hizmetleri bulunur.

Çağrı Merkezi dış arama nedir?​

Çağrı merkezi tarafından dışarıya doğru yapılan aramaya (çağrıya) da outbound call yani dış arama denir. Genellikle çalışan bir müşteri temsilcisinin (agent), potansiyel bir müşteriye ulaşıp satış yapmak (telesatış) veya halihazırdaki müşterilerine ulaşarak bilgi vermek, yeni hizmet sunmak için yaptığı aramalardır.
Back Office System ne demek?
İşletmenizdeki tüm süreçleri takip edebileceğiniz, raporlayabileceğiniz size özgü yazılan yazılımlara Back Office Yazılım denir.
Turkcell back office ne demek?
Back Office – Turkcell Global Bilgi. İlk etapta karşılanamayan müşteri taleplerinin tespiti, takibi, yönetimi ve çözümünü sağlıyoruz. Bu hizmetimiz iş kollarınızın operasyonel işlemlerinde merkezi olarak tamamlayıcı hizmetleri sağladığımız teknoloji, hizmet ve uzmanlık bütününden oluşur.

Outbound uçuş ne demek?​

İlk yaklaşma safhası boyunca uzaklaşma başı, (outbound track) sonu ile ara ya da son yaklaşma safhası arasında hava aracı tarafından pist doğrultusunu karşılamak amacıyla yapılan dönüş yöntemi.

Turkcell back office nedir?​

Back office support nedir?
Back Office bölümü, müşterilerle yüz yüze iletişimde bulunmaz. Arka planda destek personelidir. Bilgi teknolojileri, insan kaynakları ve muhasebe bölümlerinde çalışanlardan kurulan destek bölümüdür de denilebilir. İşlemlerin etkin ve çözüm odaklı şekilde yürütülebilmesi için, hiyerarşik bir düzen içinde çalışılır.
Inbound ve outbound Pazarlama nedir?
Outbound pazarlama tek yönlü bir pazarlama stratejisidir. Hizmetin reklamı yapılır, tanıtılır ve müşteriden ürünün satın alınması beklenir. Inbound pazarlama ise çok yönlü ve akışkan bir stratejidir. İçerik pazarlaması ile ürünün tanıtımı, bilgilendirmesi ve öğreticiliği planlanır.
 
Geri
Üst