AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

Atos cagri merkezi nedir?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
119.140
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

Atos çağrı merkezi nedir?​

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Atos Müşteri Hizmetleri 1997 yılından bu yana çağrı merkezi ve doküman işleme hizmetlerini de kapsayan BPO (Business Process Outsourcing – İş Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımı) operasyonları sunmaktadır.

Comdata ne üzerine?​

Comdata Türkiye Hakkında Comdata Türkiye, Telekom, Enerji, Finans, Sigorta sektörlerine müşteri deneyimi hizmeti sunan bir BPO (İş Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımı) şirketidir.

Çağrı merkezi işi nasıl?​

Çağrı merkezi işi nasıl?
Çağrı Merkezi Elemanı; verilen hizmetler ya da satın alınması sağlanan ürünlerle ilgili sorun yaşayan ya da bu konu hakkında soruları olan müşterilere destek sunan kişilere verilen mesleki unvandır. Müşteri hizmetlerinin en kritik elemanı olarak bilinir.

Atos müşteri hizmetleri ne iş yapar?​

Atos müşteri hizmetleri ne iş yapar?
1997 yılından bugüne Atos (Siemens Business Services ve Siemens IT Solutions and Services isimleri ile) çağrı merkezi ve doküman işleme hizmetlerini de kapsayan BPO (Business Process Outsourcing – İş Süreçlerinde Dış Kaynak Kullanımı) operasyonları ile müşterilerinin en öncelikli iş ortağı olmuştur.

Atos hangi ülkenin?​

Atos, 2000 yılında kurulan Atos SE bünyesindeki yüksek teknolojili işlem hizmetleri, birleşik iletişim, bulut, büyük veri ve siber güvenlik hizmetleri markasıdır. Çok uluslu bilgi teknolojisi (BT) hizmet ve danışmanlık şirketidir. Atos SE Fransa merkezlidir.

Comdata nedir ne iş yapar?​

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI. Comdata, Müşteri Etkileşim ve Süreç Yönetimi’nde lider yenilikçi global servis sağlayıcıdır. 1987’den beri markalarımızın, müşteri değerlerini en üst seviyeye çıkarma konusunda uzun vadeli iş ortağıyız.

Çağrı merkezi mülakat soruları nelerdir?​

Çağrı merkezi mülakat soruları nelerdir?
Mülakat Soruları
- Kariyer hedeflerinden bahseder misin?
- Seni neden işe alalım?
- Neden bizimle çalışmak istiyorsun?
- Daha önceki iş deneyimlerinden bahseder misin?
- Bir önceki işinden neden ayrıldın?
- Geliştirmen gereken yönlerin neler?
- Sektördeki gelişmeleri nereden, nasıl takip ediyorsun?

Okan Gözütok kimdir?​

Okan Gözütok kimdir?
Atos Müşteri Hizmetleri CEO’su Okan Gözütok, şirketlerin sadece bir ihtiyaca veya bir soruna yanıt vermesinin artık yeterli olmadığına, dijital müşteri deneyimine odaklanarak kişiye özel çözümler de sunması gerektiğine dikkat çekiyor.

Atos kim?​

Atos Türkiye, sistem entegratörü ve hizmet sağlayıcı kimlikleri ve 250 çalışanıyla, global deneyim ve stratejilerine paralel olarak, Yönetilen Hizmetler (Managed Services), Dışkaynaklı Hizmetler(BPO, Danışmanlık ve Sistem Entegrasyonu, Büyük Veri ve Güvenlik alanlarında uçtan uca yenilikçi IT hizmetleri sunmaktadır.

Atos ne için kullanılır?​

ATOS Core, 500 milimetreye kadar olan küçük parçaların 3D ölçümü için uzmandır. Sensör, basit 3D taramadan tam otomatik ölçüm ve kalite kontrol işlemlerine kadar çeşitli ölçüm görevleri için temel oluşturur. ATOS Core, sac, döküm veya plastik küçük ve orta büyüklükteki parçaların üç boyutlu ölçümü için kullanılır.
 
Atos çağrı merkezi, Atos Müşteri Hizmetleri'nin 1997 yılından bu yana sunduğu iş süreçlerinde dış kaynak kullanımı operasyonlarına odaklanan bir hizmettir. Bu hizmet, çağrı merkezi faaliyetlerini ve doküman işleme hizmetlerini içermektedir. Müşteri ihtiyaçlarına yanıt vermek, sorunları çözmek, bilgi vermek ve destek sağlamak gibi görevleri kapsar.

Atos Türkiye, genel anlamda yönetilen hizmetler, dışkaynaklı hizmetler, danışmanlık, sistem entegrasyonu, büyük veri ve güvenlik alanlarında uçtan uca yenilikçi IT hizmetleri sunan bir sistem entegratörü ve hizmet sağlayıcıdır. Global deneyim ve stratejilerine paralel olarak, çeşitli sektörlerde müşterilerine hizmetler sunmaktadır.

Atos SE, 2000 yılında kurulan bir çok uluslu bilgi teknolojisi (BT) hizmet ve danışmanlık şirketidir. Şirketin yüksek teknolojili işlem hizmetleri, birleşik iletişim, bulut, büyük veri ve siber güvenlik alanlarında markası bulunmaktadır. Atos SE'nin merkezi Fransa'dadır.

Atos Müşteri Hizmetleri CEO'su Okan Gözütok, dijital müşteri deneyimine odaklanarak kişiye özel çözümler sunmanın önemine vurgu yapmaktadır. Şirketlerin artık sadece ihtiyaçlara cevap vermek yerine müşteri odaklı hizmetler sunmaları gerektiğini belirtmektedir.

Bu bilgiler ışığında, Atos'un çağrı merkezi hizmetleri ve genel iş yapısı hakkında daha detaylı bilgi sahibi olabilirsiniz. Eğer başka sorularınız varsa, memnuniyetle cevaplamaya devam ederim.
 
Geri
Üst