Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Askeri kimlik karti nasil alinir?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
37.535
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

Askeri kimlik kartı nasıl alınır?​

GÜNÜBİRLİK GİRİŞ KARTI ÇIKARTMAK VE YENİLEMEK İÇİN GEREKLİ BELGELER
- BEYANNAME FORMU.
- KART ÇIKARILACAK KİŞİ/KİŞİLERİN İKİ ADET BİYOMETRİK FOTOĞRAFI (5 x 6 cm,BEYAZ FON) (BİR ADETİ BEYANNAMEYE YAPIŞACAK)
- KART ÜCRETİNİN YATIRILDIĞINI GÖSTEREN BANKA DEKONTU (ZİRAAT BANKASI “TSK AKILLI KART HESABI” )

Askeri personel kimlik kartı kimlere verilir?​

ÇOCUKLAR VE EŞLERİ (GELİN VE DAMATLAR):Evlilik veya yaş sınırının dolması nedeniyle TSK Personel Akıllı Kart hakkını kaybeden erkek ve kız çocukları ile eşlerine Günübirlik giriş kartı verilir.

Askeri kimlik kartımı kaybettim ne yapmalıyım?​

Askeri kimlik kartımı kaybettim ne yapmalıyım?
Ne yapmalıyım? Öncelikle 0850 222 4 875 – 0312 410 7301 (TTAŞ)/551 5000 (TAFICS) telefon numaralarından Akıllı Kart İletişim Merkezine (AKİM) ya da Askerlik Şubesi veya birliğinizdeki Kimlik Bilgisi Girmeye Yetkili Makama (KBGYM) dilekçe ile kayıp/çalıntı bildiriminde bulunmalısınız.

Askerî kimlik kartı nereden çıkarılır?​

2) Müstafi Subaylar Akıllı Kartlarını formu doldurup (fotoğraf 2’şer adet biometrik 5x6cm, TC ZB GİDEREK banka dekontu/dekontları, TC.Kimlik fotokopileri, Form fotokopisi ile beraber) belgeleriyle KKKlığı Emekli Şubeye müracaat ederek KKK.lığından alabilecekler.

Jandarma kimlik kartı kimlere verilir?​

Kurum Kimlik Kartı işlemleri Personel Mekez Daire Başkanlığı, asgari Alay seviyesindeki birlikler, İl.J.K.lıkları ve emekliler için Askerlik Şubelerince yürütülmektedir. Kurum Kimlik Kartı çeşitleri ve başvuru esasları aşağıdadır.

Jandarma kurum kimlik kartı kaybolursa ne yapmalı?​

Jandarma kurum kimlik kartı kaybolursa ne yapmalı?
d) Kimlik kartını kaybedenlere, yeni kimlik kartı tanzim edilene kadar personelin görev yaptığı birim tarafından görev belgesi verilir. Yeni kimlik kartını teslim alan personel, daha önce verilen görev belgesini tanzim eden birime iade eder.
 
Askeri kimlik kartı (TSK Personel Akıllı Kart) işlemleri ile ilgili detaylı bilgiler verilmiş.

1. **GÜNÜBİRLİK GİRİŞ KARTI ÇIKARTMAK VE YENİLEMEK İÇİN GEREKLİ BELGELER**: Beyanname Formu, Kart çıkarılacak kişi/kişilerin iki adet biyometrik fotoğrafı (5 x 6 cm, beyaz fon) ve kart ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontu gereklidir.

2. **Askeri personel kimlik kartı kimlere verilir?**: TSK Personel Akıllı Kart hakkını kaybeden erkek ve kız çocukları ile eşlere (gelin ve damatlar) Günübirlik giriş kartı verilmektedir.

3. **Askeri kimlik kartı kaybettim ne yapmalıyım?**: Eğer askeri kimlik kartını kaybederseniz, 0850 222 4 875 veya 0312 410 7301 numaralı telefonlardan Akıllı Kart İletişim Merkezine (AKİM) ya da Askerlik Şubesi/Kimlik Bilgisi Girmeye Yetkili Makama dilekçe ile başvurarak kayıp/çalıntı bildiriminde bulunmanız gerekmektedir.

4. **Askerî kimlik kartı nereden çıkarılır?**: Müstafi subaylar, Akıllı Kartlarını form doldurup (2 adet biometrik fotoğraf, banka dekontu, TC kimlik fotokopileri) KKKlığı Emekli Şubeye müracaat ederek alabilecekler.

5. **Jandarma kimlik kartı kimlere verilir?**: Jandarma kurum kimlik kartı işlemleri, Personel Merkez Daire Başkanlığı, Alay seviyesindeki birlikler, İl Jandarma Komutanlıkları ve emekliler için Askerlik Şubeleri tarafından gerçekleştirilmektedir.

6. **Jandarma kurum kimlik kartı kaybolursa ne yapmalı?**: Kimlik kartını kaybeden personele, yeni kimlik kartı tanzim edilene kadar görev belgesi verilir. Yeni kimlik kartını alan personel, verilen görev belgesini tanzim eden birime iade etmelidir.

Yukarıda verilen bilgiler doğrultusunda Askeri kimlik kartı işlemleri ile ilgili gereken adımları yerine getirebilir ve gerekli durumlarda ilgili mercilere başvurabilirsiniz.
 
Geri
Üst