- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 265.232
- Çözümler
- 4
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Konu Yazar
- #1
Araba neden yüksek rolantide çalışıyor?
Rölanti devrinin yüksek veya düşük olmasının bazı nedenleri vardır. Gaz kelebeği gövdesinde mevcut olan rölanti devri ayar mekanizması arızalıdır. Bu arıza iki şekilde olabilir. Birincisi gaz kelebeği elektronik ise, araç rölanti vaziyetteyken kelebek açıklığını elektronik motoru ayarlar ve bu bölüm arızalı olabilir.Benzinli araç rolantide neden titrer?
Benzinli araç rolantide neden titrer?Benzinli motorun Rölantide titremesi nedenler; Aracın içindeki hortumun yıpranması, delinme veya katlanma sonucu aktarım yapamamasına bağlıdır. Hortum bir süre sonra ısıdan esneyerek kopma aşamasına gelebilir. Buji kablolarındaki kopmalarda titreme göstergesidir.
Rölanti motoru bozulursa ne olur?
Rölanti motoru bozulursa ne olur?Rölanti motoru arızası durumunda hava kaynağı yetersiz kalabilmektedir. Hava kaynağı tam olarak alınamaması rölanti motorunu tıkar ve araç stop eder.
Rolanti ayarı kaç olmalı?
Rölanti Ayarı Kaç Olmalıdır? Rölanti ayarı için ortalama 500 – 1000 devir aralığını verebiliriz; çünkü bu aralığında altında olunması motorun çalışırken tekleme ya da durma ihtimalini oluşturur ki bu da oldukça zararlıdır.Benzinli motor neden titrer?
Benzinli motor neden titrer?Motorda titreme veya sallanamaya sebep olan yaygın nedenler: Gevşek motor kulakları Arızalı buji ve buji telleri. Motor titreşim uyum dengeleyicisi. Aşınmış triger kayışı/zinciri.
Benzinli araba neden titrer?
Benzinli araba neden titrer?Benzinli araçlar bu konuda daha çok sorun çıkartabilen motor tipleridir. Genelde bujilerde ıslanma, arıza ya da buji kablolarında kopukluk çıkma gibi olduğu gibi, rölanti düzenleme için kullanılan harici otomobil parçalarının arızalarında da bu sorunla karşılaşabiliyoruz.
Rölanti valfi arızası nasıl anlaşılır?
Rölanti Valfi arızalarının en sık yaşanan belirtileri; düzensiz veya olağandışı rölanti devri, Motor Arıza Işığının yanması ve motorun rölantide stop etmesi durumlarıdır.- 1- Düzensiz Rölanti Devri.
- 2- Motor Arıza Lambası
- 3- Stop Etme.
- 4- Aşırı Elektriksel Yüklenmelerde Stop Etme.