- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 265.440
- Çözümler
- 6
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Konu Yazar
- #1
Alo CİMER hattı nedir?
Telefonla başvuru (ALO 150) için: Başvuru sahibi ALO 150 telefon hattını arayarak CİMER başvurusu yapabilmektedir. ALO 150 telefon hattı üzerinden yapılan ihbar başvurularında da kimlik bilgilerinin gizlenmesi talep edilebilmektedir.CİMER yardımı nasıl alınır?
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi başvurusunda bulunmak isteyen kişiler direkt olarak e-devlet üzerinden giriş yapabilir ya da “cimer.gov.tr” internet adresinden TC kimlik numarası, ad, soyad, annesinin evlenmeden önceki soyadı, kimlik seri no ve cep telefonu bilgilerini girerek başvuru sayfasına gelebilirler.
CİMER e şikayet nasıl olur?
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi yani CİMER üzerinden şikayet, öneri ve isteklerinizi dile getirmek için üç farklı yol bulunmaktadır. Öncelikle Cumhurbaşkanlığı resmi İnternet sitesi üzerinde yer alan CİMER Başvuru Formu kullanılarak başvuru yapılabilir.CİMER şikayet nasıl edilir?
Öncelikle https://www.tccb.gov.tr/ bu linke tıklayınız.
- Ardından açılan ana sayfada en üstte yazan ‘Bilgi Edinme’ kategorisine tıklayınız.
- Çıkan sekmede ‘CİMER’ yazısına tıklayın.
- Sayfa sizi direkt olarak CİMER başvuru sayfasına yönlendirmektedir.
Vatandaşlarımıza yaptıkları başvuruların sonucu veya yapılmakta olan işlemin durumu hakkında en geç 30 gün içinde gerekçeli olarak cevap verilmektedir. Bilgi Edinme Hakkı Kanununa göre yapılan başvurularda ise bu süre 15 iş günü olarak belirlenmiştir.
CİMER yardım başvurusu nedir?
Vatandaşların talep ve ihbar ile beraber şikayetlerini direkt olarak Cumhurbaşkanlığı’na iletebilmesi için hazırlanmış olan sisteme CİMER denmektedir. Bu sayede etkin şekilde iletişim sağlanarak insanlar herhangi bir şikayeti ya da istekleri olduğu vakit, birebir olarak cumhurbaşkanlığına ulaşma imkanı elde ediyor.
Telefonla başvuru (ALO 150) için: Başvuru sahibi ALO 150 telefon hattını arayarak CİMER başvurusu yapabilmektedir.
CİMER sosyal yardım başvurusu nasıl yapılır?
Memur amirini nasıl şikayet eder?Madde 4 – (Mülga: 5/5/2011-2011/1837 K.) Yapılma Şekli: Madde 5 – Şikayetler söz veya yazı ile en yakın amirden başlanarak silsile yolu ile ve şikayet edilen amirler atlanarak yapılır. Yazılı şikayetler maksadı en iyi ifade edecek şekilde ve mevzuat hükümlerine uygun olarak yazılan bir dilekçe ile yapılır.
BİMER telefon numarası nedir?
CİMER’e nereden başvuru yapabilirim a. Elektronik Ortamda; www.cimer.gov.tr adresinden veya E-devlet kapısı turkiye.gov.tr adresinden, b. Telefon aracılığıyla; ALO 150 telefon hattının aranmasıyla, c.CİMER’e yapılan başvuru ne zaman sonuçlanır? Vatandaşlarımıza yaptıkları başvuruların sonucu veya yapılmakta olan işlemin durumu hakkında en geç 30 gün içinde gerekçeli olarak cevap verilmektedir. Bilgi Edinme Hakkı Kanununa göre yapılan başvurularda ise bu süre 15 iş günü olarak belirlenmiştir.
Müdür memuruna bağırabilir mi?
Görüldüğü üzere amirin personeline kötü davranması, bağırıp çağırmayı bir iş gördürme yöntemi olarak uygulaması disiplin kurallarının, ayrımcılık yasağının, etik davranış ilkelerinin ihlalini oluşturduğu gibi ceza kanunlarına göre suç boyutuna da ulaşabilmektedir.
“Alo 150” numarası herhangi bir ilimizden arandığında o ilin valiliğinde ki halkla ilişkiler görevlisi telefonu açar.
Alo 150 hangi kuruma aittir?
150 nolu telefon Başbakanlık İletişim Merkezi(BİMER)’e ait bir hizmet hattı olarak kullanılıyordu.