Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

Aile danismani nasil atanir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.132
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

Aile danışmanı nasıl atanır?​

Sertifika programları en az 30 saati gözetmen eşliğinde gerçekleştirilen en az 300 saat teorik eğitimin yanı sıra, 150 saatlik uygulamalı eğitiminden oluşur. Toplamda bu 450 saatlik eğitimi tamamlayan kişiler aile danışmanı sertifikası almaya hak kazanır.

Aile danışmanı terapi yapabilir mi?​

Aile bireylerinden en az birinin yaşadığı problem psikopatolojik olan bir rahatsızlıkla ilgiliyse aile danışmanı bu duruma müdahale etmemeli ve bireyi uzman psikologlara ya da psikiyatristlere yönlendirmelidir. Bu kapsamda aile danışmanı terapi yapmaz; aile için danışmanlık hizmeti verir.
Aile danışmanı ofis açabilir mi?
sorusu çok fazla merak edilen sorulardan bir tanesidir. Çünkü ülkemizde resmi olarak psikolojik danışmanlık hizmeti verebilmek için ya “özel aile danışmanlık merkezi” ya da “klinik psikolog” unvanı alarak kendi ofisinizi açabilirsiniz.
E devlet Aile Danışmanlığı Nedir?
E-Devlet aile danışmanlığı başvurusu, aile içinde sorun yaşayan bireylerin psikolojik destek almak için e-Devlet sistemi üzerinden yaptığı başvurudur.

Aile Danışmanlığı hangi durumlarda gereklidir?​

AİLE DANIŞMANLIĞINA HANGİ DURUMLARDA BAŞVURULUR? Ailede stres faktörlerinin varlığı (Aile bireylerindeki ciddi sağlık problemleri, iflas, şehir/ ülke değiştirme, ölüm, ayrılık, gurbet sorunları vs.)

Aile eğitim ve danışmanlık Merkezini kimler açabilir?​

Aile danışmanı merkezlerini kimler açabilir? Yönetmeliğe göre gerçek kişiler ile özel hukuk tüzel kişileri ve bu yetkiye sahip kamu kurum ve kuruluşları, aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığının il müdürlüklerine başvurarak Aile Danışma merkezleri açabilecektir.
Aile danışmanlık ofisi nasıl açılır?
İstanbul’da Aile danışmanlık merkezi açmak için;
- Aile danışmanlarının diploması, aile danışmanlık sertifikası, adli sicil belgesi, kimlik fotokopisi ve tam zamanlı iş sözleşmesi gerekmektedir.
- Asistanın diploması, kimlik belgesi ve adli sicil belgesi ve iş sözleşmesi gerekmektedir.
- Ofisin krokisi gerekmektedir.
Devlet memuru aile danışmanlık yapabilir mi?
(2) Merkezler, ihtiyaç durumuna göre zorunlu personele ek olarak sağlık, hukuk ve benzeri konularda danışmanlık hizmetlerini yürütecek personel çalıştırabilir veya bu konularda hizmet satın alabilirler. (3) İl müdürlüğünce onaylanan aile danışmanı dışında, herhangi bir kişi aile danışmanı olarak çalıştırılamaz.

Aile Danışmanlığı kaç puanla atanır?​

Başvuru şartları neler? Resmi Gazete’de yayınlanan ilana göre; Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’na en az 60 KPSS puanı ile personel alımı yapılacak. Adaylar başvurularını 10/01/2022-20/01/2022 tarihleri arasında yapmaları gerekmektedir.

Aile Danışmanlığı çalışma konuları nelerdir?​

Çalışma Alanlarımız;
 
Geri
Üst