- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 163.130
- Çözümler
- 15
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
- Web sitesi
- forumsitesi.com.tr
AHT düşürülmesi için neler yapılabilir?
AHT’yi düşürmenin en iyi yolu, müşteriyi, sorgusunu yanıtlayabilecek en donanımlı temsilciye yönlendirmektir. Aramayı en uygun temsilciye bağlayarak müşteri hayal kırıklığından kaçınmak için, ACD, akıllı IVR sistemi ve beceri bazlı yönlendirme gibi özelliklere sahip, etkili Çağrı Merkezi yazılımları kullanılmalıdır.Avail süresi ne demek?
Temsilcinin konuşma süresi için ve çağrı sonrası işinde harcadığı toplam süredir. Bir aygıtında bir işlemi ele alması için harcadığı zaman için de bu terim kullanılır.Modern çağrı merkezlerinin en fazla konuştuğu konulardan birisi First Call / Contact Resolution’dur (FCR). Genel ifadesi ile FCR, müşterinin arama sebebi ile ilgili birden fazla temas gerektirmeyen, bir başka deyişle ilk kerede çözülen / sonuçlanan çağrıların toplam çağrılara oranıdır.
Average handling time ne demek?
çağrı merkezlerinde müşteri temsilcilerinin ortalama görüşme süresi ve görüşme sonrası ilgili çağrı için yaptığı işlemlerin ortalama süresi.
SL süresi ne demek?
servis düzeyi anlaşması demek. iki şirket ya da birimin birbirleri ile yapacakları işlerin kalitesi ve zamanlamasıyla ilgili anlaşmaya varmaları. %90 iyiymiş yüksek bir rakam demeden önce oturup hesaplamak lazım. %90 sla demek yılda 36 gün 12 saat 34 dakika 55 saniye hizmet alamamanız demektir.