AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

ActionScript dilinde nesneyi dondurmek icin hangi komut kullanilir?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
135.450
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

ActionScript dilinde nesneyi döndürmek için hangi komut kullanılır?​

Görüntüleme nesneleri, rotation özelliği kullanılarak döndürülebilir.

Kare kare canlandırma yapılırken seçeneklerde verilen alanlardan hangisinden yararlanılır?​

Kare kare canlandırma hazırlanırken zaman doğrusu üzerindeki çerçeveler (frame) kullanılır.

Aşağıdakilerden hangisi Motion Tween in özelliğidir?​

Aşağıdakilerden hangisi Motion Tween in özelliğidir?
Motion Tween, Türkçe’de “Hareket animasyonu” anlamına gelmektedir. Motion Tween; Adobe Flash editöründeki nesneleri çok daha kolay hareket ettirmek ve hareketi uyumlaştırmak için kullanılan bir flash öğesidir. Bir nesneye Motion Tween uygulamak için o nesnenin bir “Graphic”, “movieclip”, “Button” olması gerekmektedir.

Action Script 30 ın avantajları nelerdir?​

Action Script 30 ın avantajları nelerdir?
ActionScript 3.0’ın avantajları ActionScript 3.0, önceki ActionScript sürümlerinin komut dosyası oluşturma yeteneklerinden çok daha fazlasını sunar. Büyük veri kümeleri ve nesne tabanlı, yeniden kullanılabilir kod tabanları ile oldukça karmaşık uygulamaların oluşturulmasını kolaylaştırmak üzere tasarlanmıştır.

As3 nedir?​

Bu hata kodu, hizmetlerimizden birine erişmeye çalışırken bir ağ bağlantısı sorunu olduğunu belirtir.

Adobe Flash programının programlama dilinin ismi nedir?​

ActionScript 3.0, hem ActionScript dilini hem de Adobe Flash Player Uygulaması Programlama Arabirimi’ni (API) içerir.

Anahtar kare kullanılarak yapılan animasyonlara ne ad verilir?​

Anahtar kare kullanılarak yapılan animasyonlara ne ad verilir?
Hareket Animasyonu (Motion Tween) Adobe Flash’ta en çok kullanılan nesne hareketlendirme tekniğidir. Hareket sağlayan bu animasyon yapım şeklinde nesnenin ilk karedeki ve son karedeki durumunu iki anahtar kare ile tasarlanır.

Adobe animate Frame nedir?​

Adobe animate Frame nedir?
Genel Bakış Adobe Animate belgeleri, zaman aralıklarını karelere böler (filmler gibi). Kareler, animasyonun merkezinde bulunur ve her bir süre ve hareket segmentini belirler. Filminizdeki toplam kare sayısı, bu karelerin oynatılma hızı ile birlikte filminizin toplam uzunluğunu belirler.

Motion Tween ne işe yarar?​

Flash yazılımda katmanlardan ve karelerden oluşan kısmın adı nedir?​

A: Menü çubuğu: bir Flash dosyası üzerinde çalışırken uygulayabileceğiniz çeşitli görevlerin ve değiştirebileceğiniz çeşitli seçeneklerin bulunduğu alandır. B: Araçlar paneli: Animasyon yazılımına ait araçların yer aldığı paneldir. C: Zaman çizelgesi: Katmanlardan ve karelerden oluşur.

Adobe Flash CS6 ne işe yarar?​

Adobe Flash CS6 ne işe yarar?
Adobe Flash Professional CreateJS Araç Seti, tasarımcıların ve animatörlerin açık kaynak CreateJS Java Script kütüphanelerini kullanarak HTML5 projeleri için varlıklar oluşturmasına olanak tanıyan bir Flash Professional CS6 uzantısıdır.

Animasyonun 12 temel ilkesi nedir?​

Animasyonun 12 temel ilkesi nedir?
ANIMASYONUN 12 PRENSIBI
- Squash ve Stretch. Squash: Ezmek, sıkıştırmak.
- Anticipation. Anticipation: Önceden yapma, umma, sezme.
- 3. Staging. Staging: Sahneleme.
- Straight Ahead Action and Pose to Pose. Straight Ahead: Dümdüz, doğru.
- 5. Follow Through and Overlapping Action.
- 6. Slow In & Slow Out.
- 7. Arcs.
 
ActionScript dilinde bir nesneyi döndürmek için, görüntüleme nesnelerinin "rotation" özelliğini kullanabilirsiniz. Bu özellik sayesinde nesneyi istediğiniz açıda döndürebilirsiniz.

Kare kare canlandırma yapılırken, zaman doğrusu üzerindeki çerçeveler (frame) kullanılır. Her bir çerçeve, animasyonun belirli bir zaman aralığını temsil eder ve nesnenin hareketini veya değişimini kontrol etmek için kullanılır.

Motion Tween, Türkçe'de "Hareket animasyonu" anlamına gelir. Bu özellik, Adobe Flash editöründe nesneleri kolayca hareket ettirmek ve hareketi uyumlaştırmak için kullanılır. Motion Tween uygulamak için nesnenin "Graphic", "movieclip", "Button" gibi öğelerden birine sahip olması gerekir.

ActionScript 3.0'ın avantajları arasında önceki sürümlere göre daha gelişmiş komut dosyası oluşturma yetenekleri, büyük veri kümeleriyle çalışabilme ve nesne tabanlı kod yazımının kolaylaştırılması gibi özellikler bulunur.

Anahtar kareler kullanılarak yapılan animasyonlara "Hareket Animasyonu" denir. Bu animasyon tekniği, nesnenin ilk ve son durumunu belirlemek için kullanılır ve en yaygın nesne hareketlendirme yöntemlerinden biridir.

Adobe Animate belgelerinde, zaman aralıklarını temsil eden karelere "frame" denir. Bu kareler, animasyonun her bir bölümünü ve hareket segmentini belirler. Toplam kare sayısı ve oynatma hızı, animasyonun uzunluğunu belirler.

Animasyonun 12 temel ilkesi şunlardır:
1. Squash ve Stretch
2. Anticipation
3. Staging
4. Straight Ahead Action and Pose to Pose
5. Follow Through and Overlapping Action
6. Slow In & Slow Out
7. Arcs

Bu prensipler, başarılı bir animasyon oluşturmak için önemli temel kavramları içerir.
 
Geri
Üst