- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 264.936
- Çözümler
- 3
- Tepkime puanı
- 1
- Puan
- 38
ACHT süresi nedir?
Ortalama baş etme süresi (AHT), temsilci ile müşteri arasındaki devam süresini ölçen, en önemli Çağrı Merkezi metriklerinden biridir. Temsilci verimliliğini ve müşteri memnuniyetini arttırmak için Çağrı Merkezi etkililiğini ölçer.Avail süresi ne demek?
Temsilcinin konuşma süresi için ve çağrı sonrası işinde harcadığı toplam süredir. Bir aygıtında bir işlemi ele alması için harcadığı zaman için de bu terim kullanılır.SL hedefi nedir?
SL hedefi; müşterilerin ne kadar beklemek istediğine, çağrının şirkete olan değerine, rekabete ve maliyete bağlı olarak belirlenir. Stratejik bir karardır. Akla estikçe, sıklıkça değiştirilecek bir hedef değildir. Her zaman daha ilerisi, daha yukarısı hedeflenmelidir.
Acv ne demek Çağrı Merkezi?
Otomatik Çağrı Dağıtımı, sistem üzerinde önceden yapılmış tanımlar aracılığıyla, gelen çağrıların en kısa sürede en uygun şekilde dağıtımını yapan yazılımdır. Birçok yerde kısaca ACD (Automatic Call Distribution) olarak isimlendirilir.Acw süresi ne demek?
acw yani “after call work” çağrı merkezlerinde bir çağrıyı bitirdikten sonra diğer çağrıyı almaya hazır olana kadar geçen süredir.Madde güvenirliği nasıl hesaplanır?
Madde Güvenirlik Katsayısı/İndeksi (rj): Madde ayırt edicilik endeksiyle madde standart sapmasının çarpımına eşittir.