AdBlock kullandığınızı tespit ettik.

Bu sitenin devam edebilmesi için lütfen devre dışı bırakın.

ACD nin acilimi nedir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Admin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.352
Çözümler
5
Tepkime puanı
1
Puan
38

ACD nin açılımı nedir?​

Otomatik Çağrı Dağıtımı, sistem üzerinde önceden yapılmış tanımlar aracılığıyla, gelen çağrıların en kısa sürede en uygun şekilde dağıtımını yapan yazılımdır. Birçok yerde kısaca ACD (Automatic Call Distribution) olarak isimlendirilir.

İnbound proje ne demek?​

Inbound pazarlama hedef kitlenin dikkatini çekecek yöntemlerle online platformlar üzerinden müşteri yaratmanızı sağlayan bir pazarlama metodudur. Inbound pazarlama, 2006 yılından beri online gerçekleştirilen işlerde en etkili pazarlama metodu olmaya devam ediyor.
Çağrı merkezi inbound outbound nedir?
Gelen çağrı merkezi, müşterilerden inbound çağrıları alır. Destek ekipleri genellikle inbound merkezleri izler, çünkü aramalar genellikle mevcut müşterilerin sorunları veya soruları olarak gelir. Öte yandan, outbound bir çağrı merkezi temsilcisi, alışveriş yapmaya aday potansiyeli olan müşterileri arar.

ACD sistemi nedir?​

Otomatik Çağrı Dağıtımı (ACD), çağrıları yanıtlayan ve bunları dağıtım kurallarına göre çağrı merkezindeki belirli departmanlara veya temsilcilere yönlendiren bir çağrı merkezi teknolojisidir.

Müşteri Deneyim merkezinde müşteriyi arayan ekiplere ne denir?​

Çağrı merkezi temsilcisi Müşteri hizmetleri temsilcisi, sanal destek temsilcisi veya çağrı merkezi uzmanı olarak da bilinen bu giriş seviyesi rol, genellikle önceden müşteri hizmeti deneyimi gerektirmez.
İnbound ve outbound çağrı nedir?
“Çağrı alan” ya da “gelen çağrılara yanıt veren” inbound çağrı merkezleri; adından da anlaşılabileceği gibi, belirli bir telefon numarası vasıtasıyla gelen çağrılara yanıt veren türdeki çağrı merkezleridir.
Dış Arama(Outbound) Sistemleri, telefon numarası çevirme ve doğru kişiye ulaşmak için eleme işlemini arka tarafta yaparak operatörlerin vakitlerini daha doğru kullanmalarına olanak sağlıyor.
 
Geri
Üst