Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

1220 hata kodu nedir?

Editör

Yeni Üye
Katılım
7 Mart 2024
Mesajlar
44.629
Çözümler
1
Tepkime puanı
1
Puan
36

1220 hata kodu nedir?​

1220“HEDEFTEN SISTEM YANITI GELMEDI” durum kodunda alıcı zarfı sistemine aldığını GİB’e bildirmiş ancak zarfı sorunsuzca işleyip işleyemediğine dair olumlu ya da olumsuz bir cevap dönmemiştir. Bu durumda GİB yanıt dönmeyen mükelleflere otomatik uyarı maili atar.

12.30 hata kodu nedir?​

Zarfın durumu HEDEFTEN SISTEM YANITI BASARISIZ GELDI (?????) – Durum kodu 1230 ise alıcıya ulaşmış ancak alıcı zarfta hata tespit etmiş anlamına gelmektedir. Gelir İdaresi Başkanlığı alıcı ile gönderici arasında sadece aracıdır.

1195 sistem hatası nedir?​

1195 sistem hatası nedir?
1195 durum kodu, “sistem hatası” olarak tanımlanmaktadır. Bu kod olan faturalar, geçersiz faturalardır. Faturayı tekrar düzenleyerek, fatura yeniden gönderilmelidir.

1200 zarf başarıyla işlendi ne demek?​

1200 Zarf Başarıyla İşlendi e fatura hata kodu 1200: Zarf işlenmiş, kontrollerden geçmiş ve merkez sistemde bir hata almamışsa zarfın durumu “ZARF BAŞARIYLA İŞLENDİ” olmaktadır. Bu aşamada zarfın durumu sistem yanıtı ile Gönderici Birime gönderilir.

E fatura 1210 hata kodu nedir?​

1210 “DOKUMAN BULUNAN ADRESE GÖNDERİLEMEDİ” : Zarfın alıcıya gönderimi sırasında bir hata meydana gelirse ve gönderim başarısız olursa bu durum kodu alınır. Merkez birim bu zarfı daha sonra 4 kez daha göndermeyi dener.

UN 1965 nedir?​

UN 1965 nedir?
UN 1965 – ADR 2015 – Türkçe – HİDROKARBON GAZ KARIŞIMI, SIVILAŞTIRILMIŞ, B.B.B.

23 1965 ne demek?​

23 – 1965; LPG, HİDROKARBON GAZ KARIŞIMI, SIVILAŞTIRILMIŞ, B.B.B. A, A01, A02, A0, A1, B1, B2, B veya C karışımları gibi sıvılar için ADR tanımıdır. LPG için kullanılan 23 – 1965 numaralı turuncu plaka adr levha 1. sınıf kaliteli bir üründür. Yanmaz tek parça paslanmaz levhadır.

Zarf id bulunamadi ne demek?​

“2004:ZARF ID BULUNAMADI” durumu GİB’de bulunmayan bir zarf sorgulandığında ortaya çıkar. Bu durumda henüz zarfı gönderici GİB’e göndermemiştir (gönderdiğini sanıyor olabilir ama göndermemiştir). Zarfı neden gönderemediğini kendi yazılımcısı bilmelidir. (Entegrasyon yöntemini kullanmaktasınız.)

Gib 1210 hata kodu nedir?​

Gib 1210 hata kodu nedir?

E fatura GB PK nedir?​

1171 Gönderici Birim Yetkisi Yok: Gönderici birim etiketinde GB tanımlı olmalıdır. PK olarak tanımlandığı durumlarda bu hata kodu alınır. Bu kod, faturaların yeniden gönderilmesi gerektiğini ifade eder.

2005 hata kodu nedir?​

05 hata kodu veya 05 Red Onaylanmadı hatasının çözümü için kredi kartı limitinin artırılması gerekir. Bunun için, kullanılan kredi kartı hangi bankaya aitse o bankanın müşteri hizmetlerini arayarak limit artırımı talebinde bulunulabilir. Bu işlem genellikle en fazla 15-20 dakika sürmektedir.

1210 hata kodu nedir?​

1210 hata kodu nedir?
1210 Döküman Bulunan Adrese Gönderilemedi e fatura hata kodu 1210: Zarf merkezde işlendikten sonra alıcıya gönderilir. Alıcıya gönderme sırasında herhangi bir sorun yaşanır ve zarfın gönderimi başarısız olur ise; göndericiye 1210 durum kodu döner.

E fatura müşteri hata döndü ne demek?​

Belirttiğiniz durumda faturanız alıcıya gitmemiştir. Zarf bazında listeme ekranında yazan hatayı inceleyiniz. Bu durum alıcıdan ya da göndericiden kaynaklanıyor olabilir. Fatura alıcıya teslim edilmiş ancak alıcı tarafından zarfta hata tespit edilmiş olabilir.

E fatura durum kodu ne demek?​

Gönderilen zarf işlenip kontrollerden geçtiğinde ve herhangi bir hata alınmadığında e-fatura 1200 durum kodu şeklinde güncellenecektir. Bu noktada zarfın durumu ile sistem yanıtı Gönderici Birim’e iletilir. Gönderim esnasında bir hata yaşanmışsa dahi sonraki aşamaya geçilir.
 
1220 hata kodu, "HEDEFTEN SISTEM YANITI GELMEDI" durumunda kullanılan bir koddur. Bu durum, alıcı zarfının GİB'e bildirilmesine rağmen zarfın işlenip işlenmediğine dair olumlu ya da olumsuz bir yanıtın geri gelmemesini ifade eder. GİB, yanıt alınmayan mükelleflere otomatik uyarı maili gönderir.

12.30 hata kodu ise "HEDEFTEN SISTEM YANITI BASARISIZ GELDI" durumunda kullanılan bir koddur. Bu durum, alıcıya ulaşmış ancak alıcı zarfta bir hata tespit etmişse gerçekleşir. Gelir İdaresi Başkanlığı, alıcı ile gönderici arasında sadece aracı bir konumdadır.

1195 hata kodu, "sistem hatası" olarak tanımlanmaktadır. Bu kod, geçersiz faturaları ifade eder. Bu tür faturaların tekrar düzenlenerek gönderilmesi gerekmektedir.

1200 hata kodu, "ZARF BAŞARIYLA İŞLENDİ" durumunu ifade eder. Bu durumda zarf işlenmiş, kontrollerden geçmiş ve merkez sistemde herhangi bir hata almamıştır.

1210 hata kodu ise "DOKUMAN BULUNAN ADRESE GÖNDERİLEMEDİ" durumunu temsil eder. Bu durumda zarfın alıcıya gönderimi sırasında bir hata yaşanmış ve gönderim başarısız olmuştur.

Eğer "Zarf ID Bulunamadı" hatası alınıyorsa, bu durum GİB'de bulunmayan bir zarfın sorgulandığını belirtir. Zarf henüz GİB'e gönderilmemiş olabilir ve gönderici zarfı göndermiş olduğunu sanabilir ancak göndermemiş olabilir.

Eğer "1210 hata kodu" ile ilgili bir sorun yaşıyorsanız, bu durumda zarf merkezde işlendikten sonra alıcıya gönderilirken bir hata meydana gelmiş ve gönderim başarısız olmuş demektir.

"E fatura müşteri hata döndü" ifadesi, faturanın alıcıya ulaşmadığını ve alıcı ya da gönderici kaynaklı bir hata olduğunu ifade eder. Fatura alıcıya ulaşmış olabilir ancak alıcı zarfta bir hata tespit etmiş olabilir.

Son olarak, "E fatura durum kodu" ifadesi, gönderilen zarfın işlenip kontrollerden geçtiğinde ve herhangi bir hata alınmadığında e-fatura durum kodunun 1200'e güncelleneceğini belirtir. Bu durumda zarfın durumu ile sistem yanıtı Gönderici Birim'e iletilecektir. Eğer gönderim sırasında hata olursa, işlem sonraki aşamaya geçer.
 
Geri
Üst