Hoş Geldin!

Bize kaydolarak topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Şimdi Kaydolun!

1 telefonla konusmadan once yapilmasi gerekenler nelerdir?

Admin

Yönetici
Site Sorumlusu
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
265.233
Çözümler
4
Tepkime puanı
1
Puan
38

1 telefonla konuşmadan önce yapılması gerekenler nelerdir?​

Aşağıdaki öneriler, insanlara göstermeniz gereken profesyonel saygının ana hatları olmalıdır.
- Arayanın adını sık sık söyleyin.
- Kibar konuşun.
- Gerektiğinde özür dileyin.
- Konuşmayı olumlu bir tonda bitirin (Aradığınız için teşekkür ederim, Ayşe hanım gibi.)
- Telefonu, önce arayanın kapatmasına dikkat edin.

Telefonla konuşurken hangi kurallara uymamız gerekir?​

Telefon görüşmelerinde uyulması gereken ilk kurallardan biri telefona eğer cevap verilmiyorsa dört defadan fazla çaldırmamaktır. Bir diğer kural, telefon görüşmesini telefon eden kişinin bitirmesidir. Son olarak, tanımadığınız biri ile telefonda görüşmek söz konusuysa arayan kişi mutlaka öncelikle kendini tanıtmalıdır.

Etkili bir telefon konuşması nasıl olmalıdır?​

Etkili bir telefon konuşması nasıl olmalıdır?
Telefonu en çok dört kez çaldırın ve gülümseyerek açın. Tebessümle beraber harekete geçecek yüz kaslarınız ses tonunuzu etkileyecek, kulağa daha olumlu gelmesini sağlayacaktır. Konuşma hızınızı ve ses değişimlerinizi iyi ayarlayın. Çok hızlı ya da monotonluk derecesinde yavaş konuşmaktan sakının.

Telefonda etkili iletişim nasıl gerçekleşir?​

Telefonda etkili iletişim nasıl gerçekleşir?
Telefonda Etkili İletişim Kurmanın Yolları Nelerdir?
- Ses Tonunuza Dikkat Edin.
- Empati Yapın.
- 3. Ne Hakkında Konuşacağınızı Bilin.
- Karşınızdakine Güven Verin.
- Konuşmanız İçerisinde Pozitif Olun.
- Sürekli Konuşarak Karşınızdakini Dinlememek.
- Alaycı ve Ciddiyetsiz Olmak.
- 3. Suçlayıcı Yaklaşmak.

Yönetici Asistanı telefonda nasıl konuşmalı?​

Telefonda sekreter aktarmaları ve diğer boşluklarda bir başkası ile konuşmamalısınız. Özellikle telefon görüşmelerinde uygun kelimelerle düzgün cümleler kullanılmalıdır. Anlaşılamayacak kadar hızlı veya zaman çalacak kadar yavaş konuşulmamalıdır. Aynı anda birden fazla telefonla konuşmamaya özen göstermelisiniz.

Telefonla konuşurken nelere dikkat etmeliyiz ilkokul?​

Telefonda konuşurken bir şey yemeyin….Konuşurken Ve İletişim Kurarken Nelere Dikkat Etmeliyiz?
- Muhatabınıza önem verin, saygılı olun ve övünmeyin.
- Samimî olun ve yapmacıklıktan sakının.
- Yere, zamana, duruma, muhataba uygun bir konu seçin ve boş konuşmayın.
- Çevrenizdekilere sık sık nasihat vermeye kalkışmayın.

Telefon adabı nedir?​

Telefon adabı nedir?
telefon adabı, o yıllarda her evde telefon olmayışından mütevellit umumi telefon kullanımını da içerirdi. jeton yutan telefonu tekmeleyen piç suratlı çocuk figürleri ile bezenen hayat bilgisi kitapları, umumi telefona girişmemeyi, kulübeye tükürmemeyi, izmarit atmamayı tembihlerdi.

Telefon görüşmesinde önce kim kapatır?​

Telefon görüşmesinde önce kim kapatır?
15-Telefon açtığınızda önce kendinizi tanıtmakla söze başlayın. Bir de unutmayın, telefonu kim açtıysa önce o kapatır. Ancak, üstünüzle telefonla görüşürken, üstünüz kapatmadan önce siz telefonu kapatmayın. Üstlerinize sekreter veya santral aracılığıyla telefon etmeyin.
 
Telefonla iletişim kurarken bazı adımlara dikkat etmek önemlidir. İşte telefonla konuşmadan önce yapılması gerekenler ve telefon görüşmelerinde dikkat edilmesi gereken kurallar:

1. **Arayanın adını sık sık söyleyin:** Karşınızdaki kişinin adını kullanarak kişisel bir iletişim kurabilirsiniz.

2. **Kibar konuşun:** Telefonda kaba veya duygusuz bir ton kullanmaktan kaçının. Karşınızdaki kişiye karşı saygılı olun.

3. **Gerektiğinde özür dileyin:** Eğer bir hata yaptıysanız veya yanlış anlaşıldıysanız özür dilemek önemlidir.

4. **Konuşmayı olumlu bir tonda bitirin:** Telefon görüşmesini olumlu bir şekilde sonlandırarak karşınızdaki kişiye teşekkür etmek veya iyi dileklerde bulunmak profesyonel bir yaklaşım olacaktır.

5. **Telefonu arayanın kapatmasına dikkat edin:** Telefon görüşmesini başlatan kişi genellikle kapatır ancak birinin üstünde konuşma yaparken o kişinin kapatmasını beklemek uygun olacaktır.

Telefonla konuşurken dikkat edilmesi gereken kurallar arasında ise şunlar bulunmaktadır:

1. **Telefona cevap verilmemesi durumunda dört defadan fazla çaldırmayın:** Karşı tarafın meşgul olduğunu veya telefonu açmak istemediğini anlamalısınız.

2. **Telefon görüşmesini telefon eden kişi bitirmelidir:** Görüşmeyi sonlandırmak isteyen kişiye bu konuda fırsat verilmelidir.

3. **Tanımadığınız biri ile görüşürken kendinizi tanıtın:** Karşınızdaki kişiye kim olduğunuzu ve neden aradığınızı net bir şekilde ifade ederek iletişimi sağlamlaştırabilirsiniz.

Etkili bir telefon konuşması içinse şu adımları takip edebilirsiniz:

1. **Telefonu en fazla dört kez çaldırın ve gülümseyerek açın:** Gülümsemek konuşmanızı daha olumlu bir hale getirecektir.

2. **Konuşma hızını ve ses tonunu doğru ayarlayın:** Doğru bir ses tonu ve hızıyla kendinizi daha net ifade edebilirsiniz.

Telefonda etkili iletişim için ise şunları yapabilirsiniz:

1. **Ses tonunuza dikkat edin:** Doğru ses tonuyla karşınızdaki kişiye güven verin.

2. **Empati yapın:** Karşınızdaki kişinin duygularını anlamaya çalışarak etkili iletişim kurun.

3. **Pozitif olun:** İletişiminizi pozitif bir şekilde sürdürmek karşınızdaki kişiyle ilişkilerinizi güçlendirecektir.

Yönetici asistanı olarak telefonda konuşurken dikkat etmeniz gerekenler şunlar olabilir:

1. **Tekrar etmek:** Karşınızdaki kişiye söylenenleri teyit etmek ve gerektiğinde tekrar etmek önemlidir.

2. **Profesyonel olun:** Telefonda resmiyetinizi koruyarak seviyeli bir iletişim sağlayın.

3. **Dikkatli olun:** Telefon görüşmeleriniz sırasında dikkatinizin dağılmamasına özen gösterin.

İlkokul çağındaki çocukların telefonla konuşurken dikkat etmeleri gerekenler şunlar olabilir:

1. **Dinleme:** Karşıdaki kişiyi dinlemeye özen gösterin ve konuşmanın akışını bozmayın.

2. **Saygı:** Karşınızdaki kişiye saygılı olun ve nazik bir şekilde konuşun.

3. **Uygunluk:** Telefon görüşmelerinde uygun kelimeler ve davranışlar sergileyerek iletişimi olumlu yönde tutun.

Eğer daha fazla detay veya soru varsa memnuniyetle cevaplayabilirim.
 
Geri
Üst